قیمت جدید پژو 207 دستی اعلام شد

رسانه کلیک - قیمت جدید پژو 207 دستی از سوی شرکت ایران خودرو اعلام شد. این خودرو با قیمت 70 میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت جدید پژو 207 دستی اعلام شد

وزیر صنعت چند ساعت پیش به صورت رسمی اعلام کرد قیمت جدید خودروهای داخلی تا هفته آینده در اختیار خریداران قرار می گیرد ( قیمت جدید خودروهای داخلی تا هفته آینده اعلام می شود ). به نظر می رسد پس از مصاحبه تلویزیونی آقای رحمانی، شرکت های داخلی در حال اعلام قیمت جدید محصولات تولیدی خود هستند.

در جدیدترین اقدام، ایران خودرو قیمت جدید پژو 207 دستی را اعلام کرده است. این خودرو که در ماه های پیش با قیمت رسمی 47,130,000 تومان به فروش می رسید (البته این خودرو به خریداران تحویل داده نمی شد!)، هم اکنون با قیمت کارخانه ای 70 میلیون تومان در اختیار خریداران قرار می گیرد.

قیمت جدید پژو 207 دستی در مقایسه با گذشته افزایشی نزدیک به 50 درصد داشته است؛ با این حال قیمت آن در مقایسه با بازار کمتر است. این خودرو هم اکنون با قیمتی نزدیکی به 88 میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش می شود. انتظار می رود در آینده نزدیک قیمت نسخه اتوماتیک این خودرو نیز اعلام شود.

در گذشته ایران خودرو شرایط فروش فوری برای برخی محصولات خود در نظر گرفته بود که در این طرح پژو پارس LX اتوماتیک قیمتی برابر با 79 میلیون تومان داشت ( طرح جدید فروش فوری ایران خودرو ).

به نظر می رسد با توافقی که میان خودروسازان و وزارت صنعت صورت گرفته، خودروهای تولید داخل حداقل افزایش قیمتی برابر با 50 درصد را تجربه کنند. در گذشته مدیران خودرو نیز طرح فروش جدید خود را با افزایش قیمت خودروهای ام وی ام منتشر کرده بود ( طرح جدید فروش فوری مدیران خودرو ).

پرفروش ترین خودرو در بازار ایران، پراید است. این احتمال وجود دارد که قیمت پراید افزایشی بیش از 50 درصد را در بازار تجربه کند که این موضوع می تواند برای بسیاری از خریداران ناخوشایند باشد.

نظر شما در رابطه با افزایش قیمت خودرو چیست؟ آیا خریداران همچنان نسبت به خرید خودرو از خود تمایل نشان می دهند؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر