ماشین Mansory Rolls-Royce Ghost V12 رونمایی شد

ماشین Mansory Rolls-Royce Ghost V12 برای اولین بار رونمایی شد. بدنه این خودرو از فیبر کربن تولید شده و موتور این اتوموبیل 6.75 لیتر V12 با قدرت 720 اسب بخار و 1.020 نیوتون متر است!

ماشین Mansory Rolls-Royce Ghost V12 رونمایی شد

Mansory یک پکیج جدید برای دارندگان Rolls-Royce Ghost 2021 ارائه داده است. طبق معمول، تقریبا تمام پانل‌های بدنه سفارشی رولزرویس از فیبر کربن ساخته شده است.

برای مثال جنس کاپوت براق، از جنس فیبر کربن بوده و سپر جلو جدید طراحی شده است. لبه جلوی خودرو از فیبر کربن ساخته شده و جلو پنجره رادیاتور نیز به رنگ روشن است. چهار نوار LED جدید به عنوان دی‌لایت در زیر سپر جلویی پایین گذاشته شده است.

طراحی گلگیرهای جلو نیز جدید هستند، ترکیب آنها از جنس فیبر کربن است. از طرف دیگر، دستگیره‌های درب و اطراف پنجره‌ها به رنگ مشکی هستند. روی قسمت عقب خودرو دو اسپویلر، یکی در درب عقب و دیگری در بالای شیشه عقب نصب شده است.

در طراحی بیرونی شاهد اگزوزهای چهارگانه بزرگ هستیم و روی چرخ‌های عظیم مشکی 22 اینچی، آرم معروف رولزرویس قرار دارد.

بخش‌های داخلی از بهترین مواد ساخته شده است. جنس آنها از چرم سفید بوده که با نوارهای نارنجی تزئین شده است. البته روی فرمان و آستانه درها باز هم از فیبر کربن ساخته شده‌اند.

LED‌هایی روی درب و داشبورد نصب شده است تا جلوه نور زیبایی ایجاد کند. در صورت درخواست مشتری، یک یخچال نیز در خودرو نصب خواهد شد.

در زیر کاپوت این خودرو، موتور بنزینی 6.75 لیتری دوقلو توربو V12 این خودروساز که از Phantom گرفته شده، قرار دارد. ظاهرا این موتور 571 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که برای مدت زمان 4.8 ثانیه سرعت خودرو را به 100 می‌رساند.

مشتریانی که آپشن‌های بیشتری می‌خواهند می‌توانند کیت ارتقاء عملکرد Mansory را انتخاب کنند که شامل یک واحد کنترل موتور جدید، توربوشارژرهای قوی‌تر و سیستم اگزوز کاملا جدید با مبدل‌های کاتالیزوری با کارایی بالا است.

این کیت کمک می‌کند تا خروجی به 720 اسب بخار و 1020 نیوتن متر گشتاور برسد و باعث می‌شود که این خودروی لوکس، در مدت زمان 4.4 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. در صورت تمایل می‌توان روکش موتور فیبر کربنی را نیز سفارش داد.

ارسال نظر