مرسدس بنز کلاس SL شیک‌ترین خودروی سال 2020

مرسدس بنز با استناد به طراحی داخلی خودرو SL300 Gullwing اصلی که آخرین بار در دهه 1980 ارائه شده بود، از فضای داخلی رودستر آینده کلاس SL خود رونمایی کرد.

مرسدس بنز کلاس SL شیک‌ترین خودروی سال 2020

کلمه‌ای که مرسدس از آن برای توصیف کابین خودرو استفاده می‌کند "hyperanalog" به معنی "ترکیبی از هندسه آنالوگ و دنیای دیجیتال" است.

فیلیپ شیمر، رئیس هیئت مدیره مرسدس گفت: «فضای داخلی لوکس و پیشرفته Mercedes-AMG مدل SL، راننده و مسافران را تحت الشعاع قرار می‌دهد. مرسدس بنز کلاس SL، بالاترین سطح راحتی و کیفیت را در فضای داخلی خود ترکیب کرده است.»

او همچنین افزود: «کلاس SL مدل دهه 2020، تجدید حیات شکل و شمایل عصر مدرن است.»

کابین کلاس SL جدید شباهت‌هایی با اولین مدل‌های SL دارد. طراحی آن بسیار ظریف است. جدا از منافذ هوا به سبک مشبک، چیزی که در مدل‌ جدید تغییر کرده، سقف و کنسول وسط خودرو است. همچنین تکیه‌گاه صندلی‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از نظر بصری در صندلی‌های کانسپت قرار می‌گیرند.

مرسدس بنز کلاس SL جدید

مرسدس بنز کلاس SL، نمادی از مارک تجاری این ستاره سه پر است. این رودستر، دهه‌هاست که در جذابیت پرچم‌دار است. گوردن واگنر، مدیر ارشد طراحی گروه دایملر می گوید: «نتیجه سال‌ها تجربه را در ظاهر این خودرو می‌بینید. ما نمادین‌ترین SL را طراحی کردیم. این خودرو نماد لوکس دهه 2020 است.»

ارسال نظر