چرا نمی توان با کارت‌های سوخت جدید بنزین زد؟

رسانه کلیک - کارت‌های سوخت جدید دارای مشکلی هستند که مانع از سوخت گیری توسط آن ها می شود. برخی نازل ها قادر به خواندن چیپست‌ های جدید نیستند.

چرا نمی توان با کارت‌های سوخت جدید بنزین زد؟

به نظر می رسد داستان های مربوط به کارت سوخت ادامه دارد. برای صدور کارت سوخت جدید باید مدت زمان زیادی منتظر بود و حال مشخص شده برخی کارت‌های جدید سوخت دارای مشکل هستند ( صدور کارت سوخت جدید چقدر زمان می برد؟ ). در پیگیری‌ ها از شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی وجود اشکال فیزیکی در برخی کارت سوخت‌های جدید تایید و مشخص شد که مشکل از Readerهای کارتخوان جایگاه‌ ها بوده که برخی از نازل‌ ها نمی توانند چیپست‌ های جدید را بخوانند و باید بازتنظیم شوند.

طبق گزارش های منتشر شده، مشکل فیزیکی کارت‌‌های سوخت جدید مربوط به اندازه چیپست‌‌های روی کارت هوشمند سوخت بوده که امکان سوخت‌ گیری با آن را غیرممکن کرده است. به نظر می رسد چیپست مورد استفاده در کارت سوخت جدید، ابعاد کوچکتر از حد معمول دارد.

صدور کارت سوخت

ظاهرا شرکت ملی پخش به برخی افراد اعلام کرده کارت سوخت خود را بسوزانند و منتظر دریافت کارت سوخت جدید باشند که این یعنی، حداقل یکماه باید بدون کارت سوخت باشند و بنزین آزاد مصرف کنند!

با توجه به این موضوع که شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی این مشکل را تایید کرده است، افراد باید به این شرکت مراجعه کرده و نسبت به تعویض کارت سوخت خود اقدام کنند ( کد 25 در کارت سوخت به چه معناست؟ ).

ارسال نظر