موتورسیکلت وترانو به خط تولید رسید

رسانه کلیک - موتورسیکلت وترانو جدیدترین اسکوتور شرکت ایران دوچرخ است که به تازگی روی خط تولید قرار گرفته و عرضه  آن به مشتریان با مدل 1400 استارت خورده است.

موتورسیکلت وترانو به خط تولید رسید

به گزارش رسانه کلیک به نقل از پرشین خودرو، محصول جدید شرکت ایران دوچرخ با نام وترانو در کلاس بدنه اسکوترکلاسیک، با طراحی ظاهری چشم‌نواز به مرحله تولید و عرضه رسیده است.

طرح این موتورسیکلت به سبک مدل‌های ایتالیایی وسپا یا اسکوتر طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب ساخته است.

وترانو ایران دوچرخ از طراحی زیبا، انحنای بدنه جذاب، رنگ های شاد، رینگ اسپرت، چراغ LED و صفحه آمپر دیجیتال دلپسند با طرح کلاسیک وسپا، به عنوان ویژگی‌ها ظاهری سود می‌برد که موجب شده این اسکوتر در مجموع یک محصول با شمایل زیبا به نظر برسد.

گفته شده وترانو بدنه‌ای محکم از جنس ABS دارد و به انجین 150 سی سی انژکتوری مجهز شده که تمام تست های آزمایشی، عملیاتی و میدانی را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

موتور سیکلت وترانو به خط تولید رسید صدای اندک اگزوز، لرزش نامحسوس حین حرکت، مصرف سوخت متعادل برابر با 2.5 لیتر در هر 100 کیلومتر پیمایش و ظرفیت باک بنزین پنج لیتری از شاخصه‌های فنی این اسکوتر شهری به شمار می‌آیند.

گیربوکس اتوماتیک

کیفیت نسبتا مناسب قطعات به‌ کاررفته در موتورسیکلت وترانو ، حالت قرارگیری تقریبا ارگونومیک پشت فرمان، فرم صندلی قابل قبول جهت ارتقای راحتی راکب و ترک نشین، طراحی مناسب و زیبای جاپایی‌ها و محفظه زیر زین نیز جزو دیگر شاخصه‌های مورد نظر مصرف‌کنندگان هستند که این موتور از آنها برخوردار است.

همچنین ارگونومی ساخت و طراحی آن به صورتی انجام شده که افراد مختلف با قد و قامت گوناگون هنگام نشستن روی زین در وضعیت نسبتا راحتی قرار خواهند گرفت و از این رو راحتی سواری نسبتا مقبولی در وترانو مشاهده می‌شود.

این موتور سیکلت به گیربکس اتوماتیک مجهز شده و وزن آن به 102 کیلوگرم می‌رسد. سیستم سوخت رسان انجین نیز از نوع انژکتوری است. همچنین سیستم راه انداز موتور از نوع هندلی و استارتی بوده و در جلو از ترمز دیسکی بهره می‌برد.

ارسال نظر