با نسخه برقی بتموبیل تامبلر آشنا شوید

بدنه نسخه برقی بتموبیل از ABS، کامپوزیت، فولاد و پنل های فیبر کربنی ساخته شده است. برخی از بخش‌های ماشین با دست ساخته شده و برخی دیگر حاصل پرینت سه‌بعدی هستند تا بیشترین شباهت را با نسخه اصلی داشته باشند.

با نسخه برقی بتموبیل تامبلر آشنا شوید

نسخه برقی بتموبیل بتمن

آخرین کاستوم بتموبیل در مجموعه شوالیه سیاه به نام «تامبلر» طرفداران بسیاری پیدا کرده و نسخه‌های متعددی از روی آن ساخته شده است. ولی نسخه تمام برقی این ماشین برای نخستین بار توسط هنرمندی به نام «نوین دانگ چون» ساخته شده و آماده فروش است.

دان چونگ صاحب شرکت کازپلی Macro Studios بوده که لباس‌های ابرقهرمانی را خلق می‌کند. نوین برای تولید بتموبیل جدید، از گروهی از طراحان، معماران، مکانیک‌ها و مهندسین کمک گرفته است.

پس از ساخت نمونه آزمایشی مجهز به ICE، دان چونگ تصمیم گرفت با جاسازی یک پیشرانه برقی، بتموبیل را به یک خودروی سبز (فاقد آلایندگی) تبدیل کند.

بدنه نسخه برقی بتموبیل از ABS، کامپوزیت، فولاد و پنل های فیبر کربنی ساخته شده است. برخی از بخش‌های ماشین با دست ساخته شده و برخی دیگر حاصل پرینت سه‌بعدی هستند تا بیشترین شباهت را با نسخه اصلی داشته باشند.

این ماشین روی رینگ‌های جلو 13 اینچی و رینگ‌های عقب 18 اینچی حرکت می‌کند. چرخ‌های جلو با تایرهای 22 اینچی و چرخ‌های عقب با تایرهای 33 اینچی پوشانده شده‌اند.

نسخه برقی بتموبیل

درازای نسخه برقی بتموبیل به 3.7 متر می‌رسد، ولی عرض 2.4 متری باعث می‌شود که این خودرو در فضای پارک معمولی جای نگیرد. ارتفاع بتموبیل برقی به سبب مشخصات منحصر به فرد ماشین، به 1.3 متر می‌رسد.

به طور کلی می‌توان گفت که نسخه برقی بتموبیل تامبلر شباهت بسیاری به ماشین اصلی بتمن دارد. ولی چرخ‌ها کمی کوچک‌تر شده‌اند، اجزای ورود هوا کمی تغییر یافته‌اند و اگزوزهای ساختگی (و بدون استفاده) در ماشین به کار رفته است.

ورود به کابین خودرو کمی سخت است، هرچند هر دو درب هیدرولیک به طور خودکار و به وسیله کنترل از راه دور باز می‌شوند. فضای کابین فقط مناسب برای راننده و یک سرنشین است. مانیتورهای معروف بتمن در خودرو به چشم می‌خورند.

همانند تامبلر اصلی، نسخه برقی نیز دارای پنجره‌های کوچک بوده و محدوده نقاط کور بسیار وسیع است. البته این مشکل با وجود چهار دوربین با نمای پیرامون تقریبا 360 درجه به خوبی جبران می‌شود.

با اینکه نسخه برقی بتموبیل ظاهری تانک مانند دارد، اما وزن آن به لطف اجزای برقی، تقریبا به 600 کیلوگرم می‌رسد. جزئیات دقیقی درباره باتری لیتیوم یونی و قدرت موتور برقی در دسترس نیست، ولی حداکثر سرعت بتموبیل حدود 105 کیلومتر بر ساعت است.

نسخه برقی بتموبیل در یک نمایشگاه اتومبیل ویتنامی به نام Van Daryl در معرض فروش گذاشته شده است.

حجم ویدیو: 5.79M | مدت زمان ویدیو: 00:01:08 | دانلود ویدیو
ارسال نظر