نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر 2021 با همکاری نیسان به تولید رسید

رسانه کلیک - کمپانی ژاپنی میتسوبیشی نسل جدید شاسی بلند محبوب خود یعنی Outlander را رونمایی کرد. میتسوبیشی اوتلندر یک شاسی‌بلند هفت نفره با ظاهری کاملا جدید و امکانات متنوع است که از بهار آینده به بازار ارایه خواهد شد.

نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر 2021 با همکاری نیسان به تولید رسید

به گزارش رسانه کلیک به نقل از ایران جیب، میتسوبیشی از دوران اوج خود در دهه 90 میلادی فاصله زیادی داشته و سعی دارد تا با همکاری شرکایش خودروهای به روز و محبوب‌تر از گذشته را روانه بازار سازد. این خودروساز ژاپنی سال‌ها در تدارک عرضه نسل جدید اوتلندر بود و اینک به عنوان بخشی از ائتلاف خودروسازی رنو-نیسان-میتسوبیشی، همکاری گسترده‌ای برای توسعه نسل چهارم میتسوبیشی اوتلندر با شریکانش داشته است.

نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر 2021 با همکاری نیسان به تولید رسید

اوتلندر 2021 بر یکی از پلتفرم‌های اتحاد توسط رنو - نیسان ساخته‌ شده است و از این جهت با دو مدل ایکس تریل و قشقایی که اخیرا با همان پلتفرم به بازار عرضه شده‌اند، اشتراک کامل دارد. بنابراین اوتلندر سومین کراس اووری از اتحاد سه گانه رنو نیسان است که از این پلتفرم بهره می‌برد.

مهندسان و طراحان شرکت میتسوبیشی تلاش داشته‌اند که اوتلندر تا حد امکان در قیاس با محصولات نیسان تمایز داشته باشد. ششمین خودروساز بزرگ کشور ژاپن در این باره اظهار داشته که شمایل بدنه این ماشین بر اساس ایده‌ای موسوم به "آی-فو-دو-دو" ترسیم شده است؛ این عبارت در زبان ژاپنی به معنای "اصیل و اشرافی" است.

نتیجه کار نیز اتومبیلی از آب درآمده است که ترکیبی از تجهیزات شاسی‌ بلندهای نیمه لوکس را با توان فنی و قیمت شاسی ‌بلندهای اقتصادی در اختیار مشتریان می‌گذارد. تمرکز اصلی عوامل دخیل در این پروژه بر افزایش کیفیت اتاق، نرم‌تر ساختن و ارتقای کیفیت سواری به علاوه اضافه کردن آپشن های ایمنی جدید بوده است.

میتسوبیشی اوتلندر جدید فعلا با پیشرانه بنزینی و قیمت پایه حدود ۲۷ هزار دلار روانه بازار خواهد شد، اما گویا به زودی مدل هیبریدی آن نیز به خط تولید راه خواهد یافت. به گفته کمپانی میتسوبیشی، اوتلندر پرفروش‌ترین شاسی‌بلند بنزینی برقی جهان است.

ارسال نظر