تماشا کنید: نگاه نزدیک به پژو 207 با سقف شیشه ای

رسانه کلیک - در نمایشگاه خودروی تهران پژو 207 هاچ بک و صندوقدار مجهز به سقف شیشه ای حضور داشت. در ادامه نگاه کوتاهی به این محصول خواهیم داشت.

تماشا کنید: نگاه نزدیک به پژو 207 با سقف شیشه ای

نمایشگاه خودروی تهران چند روز پیش به صورت رسمی شروع به‌کار کرد ( سومین نمایشگاه خودرو تهران افتتاح شد ). این نمایشگاه در مقایسه با سال گذشته کیفیت بسیار پایینی داشت و دیروز نیز برگزاری آن خاتمه یافت ( سومین نمایشگاه خودرو تهران؛ کم رمق ترین نمایشگاه سال 97 ).

ایران خودرو در گذشته به این موضوع اشاره کرده بود که نمونه های مخصوصی از پژو 207 و دنا پلاس را مجهز به سقف شیشه ای روانه بازار می کند ( پژو 207 و دنا پلاس به سقف پانوراما مجهز می شوند ). پژو 207 با این ویژگی در نمایشگاه خودروی تهران به نمایش گذاشته شد.

مشخصات فنی این خودرو تفاوتی با نمونه استاندارد ندارد. این خودرو به یک سقف شیشه ای یک تکه مجهز شده که البته قابل باز شدن نیست. می توان این سقف را مونروف نامید. یکی از مهم ترین مسائل در رابطه با این محصولات، امنیت شیشه مورد استفاده در آن‌هاست.

شرکت های زیادی در خودروهای تولیدی خود از سقف شیشه ای استفاده می کنند. شیشه مورد استفاده در این محصولات از ضخامت بالایی برخوردارند تا در برابر ضربه به راحتی دچار آسیب نشوند. در صورتی که یک خودرو واژگون شود، سقف فلزی امنیت بالاتری در مقایسه با سقف شیشه ای و پارچه ای دارد.

در سال های اخیر و با پیشرفت فناوری، استحکام شیشه مورد استفاده در خودروها افزایش پیدا کرده است. سازندگان این محصولات قبل از عرضه آن ها به بازار، آزمایش های مختلفی را برای اطمینان از امنیت آن ها انجام می دهند.

ایران خودرو اعلام کرده پژو 207 با سقف شیشه ای موفق شده تمام آزمایش ها را با موفقیت پشت سر بگذارد که با توجه به سابقه خوب ایران خودرو در بخش امنیت، می توان به گفته این شرکت اعتماد کرد!

ایران خودرو چند روز پیش قیمت جدید محصولات خود را به صورت رسمی اعلام کرد؛ با این حال قیمت پژو 207 با سقف شیشه ای در آن ها نبود ( قیمت جدید محصولات ایران خودرو به صورت رسمی اعلام شد ).

ارسال نظر