پژو 207 و دنا پلاس به سقف پانوراما مجهز می شوند!

رسانه کلیک - ایران خودرو قصد دارد برای دو محصول خود، پژو 207 و دنا پلاس سقف پانوراما در نظر بگیرد. احتمال استفاده از این ویژگی در سال آینده وجود دارد.

پژو 207 و دنا پلاس به سقف پانوراما مجهز می شوند!

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو خبر از استفاده از سقف پانوراما در خودروهای پژو 207 و دنا پلاس داده است. انتظار می رود این ویژگی از سال آینده در این دو محصول مورد استفاده قرار بگیرد.

در حالی که این ویژگی می تواند برای بسیاری از خریداران جذاب باشد، امنیت آن یک موضوع بسیار مهم محسوب می شود. با توجه به سابقه مناسب این شرکت ها در بحث امنیت، احتمال شکستن این سقف حتی بدون تصادف نیز وجود دارد!

شرکت های سایپا و ایران خودرو در ماه های اخیر با مشکلات زیادی در زمینه تولید خودرو مواجه بودند به گونه ای که برخی از محصولات خود را بدون رینگ آلومینیومی روانه بازار می کنند. به نظر می رسد استفاده از قالپاق به همراه سقف پانوراما برای خریداران از جذابیت بالایی برخوردار باشد!

در هفته گذشته بسیاری از افراد منتظر قیمت جدید خودروهای داخلی بودند؛ با این حال سازمان حمایت و همچنین شرکت های خودروسازی قیمت جدید محصولات خود را اعلام نکردند ( قیمت جدید خودروهای داخلی فردا به صورت رسمی اعلام می شود ).

شرکت های ایران خودرو و سایپا در گذشته قیمت جدید برخی از محصولات خود را اعلام کردند که برای مثال می توان به پژو 207 دستی اشاره کرد ( قیمت جدید پژو 207 دستی اعلام شد ). چند روز پیش قیمت خودروی دنا پلاس توربو اعلام شد، این خودرو افزایش قیمت بالایی را تجربه کرده است ( ایران خودرو قیمت جدید دنا پلاس توربو را اعلام کرد ).

در گذشته سایپا قیمت جدید خودروی کیا سراتو را اعلام کرد ( قیمت جدید کیا سراتو و پراید 151 SE از سوی سایپا اعلام شد ). با توجه به وضعیت بازار، رکورد و مشکل در تولید، استفاده از سقف پانوراما مقداری عجیب به نظر می رسد.

نظر شما در رابطه با حضور سقف پاناروما در خودروهای پژو 207 و دنا پلاس چیست؟ آیا حاضر به پرداخت مبلغ بیشتر برای این تجهیز هستید؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

ارسال نظر