شرایط پیش فروش محصولات جک کرمان موتور | آذر 98

رسانه کلیک - کرمان موتور شرایط پیش فروش محصولات جک را اعلام کرد. در این طرح خودروهای جک S3، جک S5 و جک J4 حضور دارند.

شرایط پیش فروش محصولات جک کرمان موتور | آذر 98

کرمان موتور شرایط پیش فروش محصولات جک ویژه آذر ماه 98 را اعلام کرد. در این طرح خودروهای جک اس 3، جک اس 5 و جک جی 4 سال آینده در اختیار خریداران قرار می گیرند. شرایط فروش جدید کرمان موتور به شرح زیر است:

پیش فروش محصولات جک

در روزهای اخیر قیمت خودروهای داخلی و وارداتی با افزایش شدیدی در بازار روبه‌رو شده است ( قیمت روز خودروهای داخلی ). دیروز نیز کرمان موتور قیمت جدید جک S5 را اعلام کرد که در مقایسه با گذشته، نزدیک به 8 میلیون تومان گران تر شده است ( قیمت جدید جک S5 اتوماتیک رسما اعلام شد ).

در طرح پیش محصولات جک شاهد حضور خودروی جک S3 هستیم. جک اس 3 اتوماتیک به یک موتور 4 سیلندر مجهز شده که حجمی برابر با 1590 سی سی دارد. این موتور حداکثر قدرتی برابر با 107 اسب بخار تولید کرده و گشتاور تولیدی آن به 155 نیوتن متر می رسد. شرکت JAC برای انتقال این قدرت به چرخ ها، از گیربکس خودکار CVT استفاده کرده که کاهش مصرف سوخت آن را در پی دارد.

خودروی دیگر حاضر در این طرح، جک اس 5 است. جک S5 اتوماتیک به یک موتور 2.0 لیتری مجهز شده که از توربوشارژر بهره می برد. این موتور 4 سیلندر قدرتی برابر با 174 اسب بخار و گشتاوری برابر با 265 نیوتون متر تولید می کند.

جک J4 سومین خودروی حاضر در این طرح فروش است. جک جی 4 به یک موتور 4 سیلندر با حجم 1499 سی سی مجهز شده است. این موتور قدرتی برابر با 103 اسب بخار و گشتاوری برابر با 146 نیوتن متر را در اختیار راننده قرار می دهد. این موتور دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است. قدرت تولیدی موتور توسط یک گیربکس خودکار CVT به چرخ ها منتقل می شود.

ارسال نظر