ساعت اجرای طرح ترافیک کاهش پیدا کرد

رسانه کلیک - ساعت اجرای طرح ترافیک 1 ساعت کاهش یافت. از امروز تا آخر سال جاری، زمان اجرای طرح‌های ترافیکی از ساعت 19 به ساعت 18 تغییر پیدا می کند.

ساعت اجرای طرح ترافیک کاهش پیدا کرد

از ابتدای آذر ماه، زمان اجرای طرح ترافیک کاهش پیدا کرده است ( نگاهی به موج اعتراضات مردم به طرح ترافیک جدید ). همانطور که می دانید، به جای طرح زوج و فرد شاهد طرح جدیدی با نام کنترل آلودگی هوا هستیم که تا ساعت 19 اجرا می شود. حال این زمان تغییر کرده و به ساعت 18 رسیده که به معنای کاهش 1 ساعته آن است.

روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «از ابتدای آذرماه تا پایان سال جاری، زمان اجرای طرح‌ های ترافیکی از ساعت 19 به ساعت 18 تغییر می‌ یابد. کاهش یک‌ساعته زمان اجرای طرح شامل هر دو محدوده طرح ترافیک و محدوده کنترل آلودگی هوا می‌ شود.

این تصمیم با توجه به کوتاه شدن طول روز و به جهت تخلیه سریع‌ تر ترافیک بزرگراه‌ های شهر در ساعات شبانگاهی، برابر اختیارات قانونی شهرداری تهران و بر اساس هماهنگی صورت‌ گرفته با پلیس راهور تهران اتخاذ شده است.»

از هفته گذشته شاهد افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی دوباره آن هستیم ( نرخ جدید بنزین رسما اعلام شد/ آغاز سهمیه‌بندی بنزین ). با توجه به این موضوع، به نظر شما دلیل کاهش زمان اجرای طرح و ترافیک و محدوده کنترل آلودگی هوا، مربوط به تخلیه سریع تر بزرگراه های شهر است و یا این کار باعث افزایش مصرف بنزین و فروش مقدار بیشتری بنزین با قیمت لیتری 3000 و 3500 تومان می شود؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

ارسال نظر