کیا سورنتو 2022 هیبریدی با سوخت پاک از راه رسید

رانندگانی که به محیط‌زیست اهمیت می‌دهند و به دنبال خودروهایی با سوخت پاک هستند، این‌بار گزینه جدیدی برای انتخاب دارند؛ کیا سورنتو 2022 هیبریدی.

کیا سورنتو 2022 هیبریدی با سوخت پاک از راه رسید

کیا سورنتو 2022 هیبریدی در تریم مجهز SX عرضه می‌شود

با نگاهی به ظاهر بیرونی این خودرو، متوجه چراغ‌های LED، شیشه جلو آکوستیک و رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی می‌شویم. و اما در داخل کابین، سرنشینان صندلی‌های جلو، دسترسی به سیستم سرمایش‌گرمایش و تنظیم قدرت جداگانه، در هر دو طرف دارند.

کیا سورنتو 2022 هیبریدی

از دیگر ویژگی‌های جذاب این اتوموبیل می‌توان به فرمان چرمی، صفحه نمایش 4.2 اینچی در پشت فرمان، سیستم مولتی‌مدیا 10.25 اینچی با ناوبری GPS و همچنین سازگاری Android Auto و Apple CarPlay اشاره کرد.

این سیستم با اپلیکیشن کنترل آب‌و‌هوای دو منطقه‌ای، 6 بلندگوی استریو و شارژر بی‌سیم تلفن هوشمند تکمیل می‌شود.

کیا سورنتو 2022 هیبریدی همچنین دارای مجموعه‌ای از سیستم‌های کمک راننده از جمله کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار کمک به جلوگیری از برخورد با نقاط کور، هشدار برخورد با جسم در عقب خودرو و آلارم عدم برخورد با عابر پیاده و دوچرخه‌سوار است.

سیستم‌های راهنمای رانندگی در بزرگراه، سیستم نگه داشتن در مسیر و هشدار خروج از خط نیز به این خودرو اضافه شده است. قیمت پایه این خودرو از 44,990 دلار شروع می‌شود.

خریدارانی که به دنبال مدل لوکس‌تر هستند می‌توانند تریم SX-Prestige را انتخاب کنند که قیمت آن 47,890 دلار است.

تریم SX-Prestige دارای سیستم مولتی‌مدیای 12.3 اینچی، سیستم صوتی درجه یک برند Bose با 8 بلندگو و یک آینه دید عقب اتومات است.

کیا سورنتو 2022 هیبریدی

صرف نظر از نوع تریم انتخاب شده، هر دو مدل از یک پیشرانه پلاگین هیبریدی استفاده می‌کنند که شامل یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ، گیربکس 6 سرعته اتوماتیک، یک بسته باتری لیتیوم یونی 14 کیلووات ساعت و یک موتور الکتریکی است.

قدرت ترکیبی این کراس اوور 261 اسب بخار است و 258 پوند فوت گشتاور تولید کند. این مدل همچنین دارای استاندارد انتقال گشتاور موتور به 4 چرخ است. باطری این خودرو به مدت زمان 51 کیلومتر، شارژ نگه می‌دارد.

ارسال نظر