نسل جدید فولکس واگن پاسات برای بازار چین معرفی شد

رسانه کلیک - شرکت آلمانی فولکس واگن از یک خودروی جدید برای بازار چین رونمایی کرد. نسل جدید فولکس واگن پاسات در مقایسه با نمونه قبلی ابعاد بزرگتری دارد.

نسل جدید فولکس واگن پاسات برای بازار چین معرفی شد

فولکس واگن از نسل جدید خودروی پاسات مختص بازار چین پرده برداری کرد. شاید در نگاه اول این موضوع برای رانندگان در سطح جهان اهمیت بالایی نداشته باشد، اما این اتومبیل سبک طراحی نسل جدید فولکس واگن پاسات را برای بازارهای جهانی نشان می دهد.

این خودرو در مقایسه با نمونه های موجود در بازارهای ایالات متحده آمریکا و اروپا، دارای مشخصات و طراحی متفاوتی است. نسل جدید فولکس واگن پاسات در مقایسه با گذشته ابعاد بزرگتری دارد؛ با این حال شرکت فولکس واگن ابعاد دقیق آن را در اختیار رسانه قرار نداده است.

نسل جدید فولکس واگن پاسات

بر اساس تصاویری که از داخل این ماشین آلمانی در اینترنت منتشر شده، فضای پای سرنشینان عقب در مقایسه با نسخه های دیگر این خودرو بیشتر شده است. از نظر طراحی می توان نسل جدید فولکس واگن پاسات (Passat) را یک نسخه ارزان قیمت فولکس واگن آرتئون (Volkswagen Arteon) دانست.

در حالی که فولکس واگن نسل جدید پاسات را مانند یک خودروی لیفت بک طراحی کرده، با یک خودروی سدان روبه‌رو هستیم. چراغ های در نظر گرفته شده برای جلوی این خودرو طراحی زیبایی دارد.

[lightgallery images="193418,193417,193419,193422"]

شرکت فولکس واگن در گذشته نه چندان دور نسل جدید پاسات را مجهز به پلتفرم MQB برای بازار اروپا عرضه کرد. انتظار می رود تا قبل از پایان سال جاری میلادی نسخه بروز شده این خودرو به بازارهای اروپایی عرضه شود.

شرکت آلمانی فولکس واگن قصد دارد در سال آینده میلادی نسل جدید خودروی پاسات را برای خریداران در ایالات متحده آمریکا عرضه کند. این خودرو مانند نسخه اروپایی خود از پلتفرم MQB بهره می برد.

نسل جدید فولکس واگن پاسات

در حال حاضر فولکس واگن نسخه GT خودروی پاسات را در بازار به فروش می رساند. این خودرو دارای یک موتور 6 سیلندر با حجم 3.6 لیتری بوده که قدرتی برابر با 280 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد. گشتاور موتور مورد استفاده در این خودرو به 350 نیوتون متر می رسد.

ارسال نظر