مرسدس بنز کلاس V مدل 2019 با موتورهای جدید از راه رسید

رسانه کلیک - مدل 2019 مرسدس بنز کلاس V به صورت رسمی معرفی شد. این خودروی آلمانی از موتور و تکنولوژی های جدید بهره می برد.

مرسدس بنز کلاس V مدل 2019 با موتورهای جدید از راه رسید

مدل جدید مرسدس بنز کلاس V با تغییراتی جدید در معرض دید عموم قرار گرفت. این خودرو از چهره جدیدی بهره می بهره می برد، کابین آن بهبود پیدا کرده و همچنین موتورهای جدیدی برای آن در نظر گرفته شده است.

فروش این خودرو از ماه مارس سال جاری میلادی در کشورهای اروپایی آغاز می شود. این خودرو در آلمان به همراه مالیات دارای قیمت پایه 36,990 یورو (42,355 دلار) است.

سپر این خودرو در مقایسه با نسل گذشته در ارتفاع پایین تری قرار گرفته است. خریداران می توانند این خودرو را با پکیج AMG سفارش دهند که ظاهر اسپرت تری خواهد داشت.

در کابین این خودرو شاهد اعمال تغییرات کمی هستیم. این خودرو از تریم جدیدی بهره می برد و نحوه طراحی دریچه های هوا در آن تغییر کرده است. تجهیزات سفارشی زیادی برای این خودرو در نظر گرفته شده تا حس یک خودروی لوکس به خریداران منتقل شود.

سیستم های کمکی در نظر گرفته شده برای این خودرو باعث می شود خریدار راحتی بیشتری در زمان رانندگی داشته باشد. این خودرو به صورت سفارشی به سیستم ترمز فعال مجهز می شود.

مدل 2019 مرسدس بنز کلاس V از موتورهای جدیدی بهره می برد. مرسدس بنز یک مدل جدید برای این خودروی تولیدی خود در نظر گرفته است.

مدل V300d این خودروی آلمانی دارای یک موتور 4 سیلندر دیزلی با حجم 2.0 لیتر است. این موتور قدرتی برار با 236 اسب بخار و گشتاوری برابر با 500 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می دهد. در هنگام شتاب گیری، گشتاور این موتور 30 نیوتون متر افزایش پیدا می کند.

مدل 2019 مرسدس بنز کلاس V به صورت استاندارد دارای گیربکس خودکار 9 سرعته خودکار و محور عقب است؛ با این حال خریداران می توانند آن را مجهز به سیستم چهار چرخ محرک نیز سفارش دهند.

ارسال نظر