قیمت پورشه ماکان 2019 اعلام شد؛ معرفی در نمایشگاه خودروی لس آنجلس

رسانه کلیک - قیمت پورشه ماکان 2019 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این خودرو چند روز دیگر در نمایشگاه خودروی لس آنجلس برای بازار ایالات متحده آمریکا معرفی می شود.

قیمت پورشه ماکان 2019 اعلام شد؛ معرفی در نمایشگاه خودروی لس آنجلس

پورشه به تازگی اعلام کرده قصد دارد خودروی ماکان 2019 مخصوص بازار ایالات متحده آمریکا را در نمایشگاه خودروی لس آنجلس معرفی کند. این خودرو در مقایسه با نسل کنونی خود پیشرفت هایی را تجربه کرده است. این محصول آلمانی به صورت استاندارد از چراغ های LED بهره می برد و دارای جلوپنجره بزرگتری در مقایسه با نسل کنونی خود است.

این خودرو در بخش پشتی خود به چراغ های LED سه بعدی مجهز شده است. در گذشته شاهد حضور این فناوری در خودروهای پورشه کاین و پورشه پانامرا بودیم. این خودرو در چندین رنگ جذاب در ایالات متحده آمریکا به فروش می رسد.

قیمت پورشه ماکان 2019

در کابین پورشه ماکان 2019 شاهد خودنمایی یک نمایشگر 10.9 اینچی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات هستیم. این خودرو از پورشه Connect Plus پشتیبانی می کند.

پورشه در این خودرو از فناوری های زیادی استفاده کرده است. پورشه ماکان 2019 از کروز کنترل تطبیقی بهره می برد که باعث می شود این خودرو به صورت خودکار سرعت خود را افزایش و کاهش داده و همچنین در مواقع ضروری، ترمز کند.

قیمت پورشه ماکان 2019

قدرت این خودرو را یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژر تامین می کند. این موتور قادر به تولید 248 اسب بخار قدرت و 370 نیوتون متر گشتاور است. قدرت تولیدی این موتور توسط یک گیربکس خودکار 7 سرعته دو کلاچه به چرخ های پورشه ماکان 2019 منتقل می شود. شتاب این خودروی آلمانی برابر با 6.1 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن به 228 کیلومتر بر ساعت می رسد.

در حالی که موتور مورد استفاده در این خودرو در مقایسه با نسل گذشته تغییراتی را تجربه نکرده، پورشه شاسی آن را بروزرسانی کرده که راحتی سرنشینان را افزایش می دهد. این محصول به رینگ های 18 اینچی مجهز شده است.

قیمت پورشه ماکان 2019

قیمت پورشه ماکان 2019 برابر با 49,900 دلار در نسخه پایه است، البته به این هزینه باید 1050 دلار برای حمل اضافه کرد. این خودرو از تابستان سال آینده در ایالات متحده آمریکا برای فروش عرضه می شود.

ارسال نظر