آئودی S8 مدل 2020 از راه رسید

رسانه کلیک - آئودی S8 مدل 2020 به صورت رسمی معرفی شد. این خودروی آلمانی به یک موتور 8 سیلندر با توربوشارژر دوقلو مجهز شده است.

آئودی S8 مدل 2020 از راه رسید

آئودی از یک خودروی جدید رونمایی کرد. آئودی S8 مدل 2020 قدرتمندترین مدل خانواده A8 محسوب می شود و دارای یک موتور 8 سیلندر است. این موتور 8 سیلندر همراه با توربوشارژر دوقلو قادر به تولید 563 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور است. آئودی برای این محصول خود فناوری هیبریدی ملایم را با سیستم 48 ولتی در نظر گرفته که شامل قابلیت استاپ - استارت نیز می شود.

قدرت تولیدی موتور در این خودرو توسط سیستم Quattro به چهار چرخ منتقل می شود. این سیستم فرمان پذیری خودرو در سرعت های پایین و پایداری آن را در سرعت های بالا افزایش می دهد. ترمزهای سرامیکی این خودرو در جلو 16.5 اینچی و در عقب 14.6 اینچی هستند.

این خودروی قدرتمند به صورت استاندارد فاقد کروز کنترل تطبیقی است. سیستم تعلیق مورد استفاده در این محصول آلمانی می تواند به صورت جداگانه برای هر لاستیک تغییر ارتفاع دهد. در جلوی آن چندین دوربین قرار گرفته که سیستم تعلیق توسط آن خود را تنظیم می کند.

در طراحی ظاهری با یک خودروی سری S روبه‌رو هستیم و در همین راستا، رینگ های متفاوت، نشان منحصر به‌فرد، 4 خروجی اگزوز و جلو پنجره اسپرت برای آن در نظر گرفته شده است. در کابین این خودرو با طراحی آشنایی روبه‌رو هستیم. آئودی S8 مدل 2020 در کابین خود از دو مانیتور بهره می برد. مانیتور بالایی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات و نمایشگر پایینی برای تنظیمات مختلف مانند دمای سیستم تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می گیرد.

این خودروی آئودی از کیلوشمار دیجیتال بهره می برد که عملگرهای متنوعی را در اختیار راننده قرار می دهد. در حال حاضر قیمت و زمان عرضه این خودرو برای بازار ایالات متحده آمریکا اعلام نشده است.

ارسال نظر