رندرهای نسل جدید بی ام و X6 به اینترنت راه پیدا کرد

رسانه کلیک - رندرهای نسل جدید بی ام و X6 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. بر اساس این تصاویر، بی ام و برای این خودرو طراحی تهاجمی در نظر می گیرد.

رندرهای نسل جدید بی ام و X6 به اینترنت راه پیدا کرد

شرکت های مختلف در حال توسعه خودروهای شاسی بلند کوپه هستند. بی ام و را باید پیشرو در این بخش از صنعت خودرو دانست چرا که این کمپانی برای اولین بار از خودرویی با این سبک طراحی، X6 نزدیک به 11 سال پیش رونمایی کرد.

نسل کنونی این خودرو با کدنام F16، اواخر سال 2014 از راه رسید. بی ام و در مراحل نهایی توسعه نسل سوم این خودروی جذاب با کدنام G06 است. این خودروی کراس اوور کوپه اواخر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.

به تازگی وب‌سایت روسی Kolesa رندرهای نسل سوم بی ام و X6 را منتشر کرده است. این خودرو در حقیقت نسخه کوپه و اسپرت تر بی ام و X5 محسوب می شود، بنابراین شباهت آن ها به یکدیگر طبیعی است.

تا به امروز شاهد انتشار تصاویر جاسوسی زیادی از این خودرو در فضای مجازی بودیم. این خودرو در بازار باید با تولیدات شرکت های مرسدس بنز و پورشه رقابت کند. مرسدس بنز GLE کوپه و پورشه کاین کوپه از رقیبان این خودروی آلمانی محسوب می شوند ( پورشه کاین کوپه توربو از راه رسید؛ قدرتمند و سریع ).

نسل جدید بی ام و X6 دارای شباهت زیادی به بی ام و ایکس 5 است. این خودرو در مدل M نیز روانه بازار می شود. خریداران به احتمال زیاد می توانند بی ام و X6 M Competition را با موتور 600 اسب بخاری نیز سفارش دهند.

با توجه به این موضوع که هنوز نسل جدید بی ام و ایکس 6 معرفی نشده، نمونه M آن در سال 2020 در معرض دید عموم قرار می گیرد. انتظار می رود خریداران در ایالات متحده آمریکا قادر به سفارش مدل xDrive40i و xDrive50i این خودرو باشند.

ارسال نظر