کادیلاک CT4-V مدل 2020 رونمایی شد

رسانه کلیک - کادیلاک CT4-V مدل 2020 معرفی شد. این خودروی جدید دارای یک موتور 4 سیلندر توربوشارژ با حجم 2.7 لیتر است که گشتاور تولیدی آن به 500 نیوتن متر می رسد.

کادیلاک CT4-V مدل 2020 رونمایی شد

کادیلاک همچنان به تولید خودروهای سدان ادامه می دهد. کادیلاک CT4 یکی از این محصولات بوده که جایگزین خودروی سدان کامپکت کادیلاک ATS می شود. در حالی که چند هفته تا معرفی نسخه استاندارد این خودرو فاصله داریم، نسخه قدرتمند آن از سری V در معرض دید عموم قرار گرفته است.

در یک خودروی اسپرت سدان، موتور از اهمیت بالایی برخوردار است. کادیلاک CT4-V به یک موتور 4 سیلندر با حجم 2.7 لیتر مجهز شده که در نگاه اول ناامیدکننده به نظر می رسد. این موتور توربوشارژ قادر به تولید 320 اسب بخار و 500 نیوتن متر گشتاور است.

این قدرت تولیدی کافی به نظر می رسد، البته باید به این نکته اشاره کرد که ATS-V قدرتی برابر با 464 اسب بخار در اختیار راننده قرار می دهد. کادیلاک CT4-V به علت استفاده از شاسی قدرتمند خود، عملکرد بی نظیری در جاده خواهد داشت. در این زمینه نباید از توزیع وزن 50/50 آن نیز غافل شد.

قدرت تولیدی موتور به چرخ های عقب و یا چهار چرخ منتقل می شود. این محصول کادیلاک تنها با یک گیربکس 10 سرعته خودکار به فروش می رسد. نسخه محور عقب این خودرو به سیستم Magnetic Ride Control 4.0 مجهز می شود، در حالی که نمونه دارای سیستم چهار چرخ محرک از دمپرهای پسیو ZF MVS بهره می برد.

کادیلاک برای ترمزهای جلوی CT4-V ترمزهای برمبو در نظر گرفته که دارای روتورهای 12.6 اینچی است. زبان طراحی این خودرو شباهت زیادی به برادر بزرگتر آن دارد.

در گذشته کادیلاک به این موضوع اشاره کرده بود که فناوری های خودران را در خودروهای قدرتمند خود مورد استفاده قرار نمی دهد؛ با این حال کادیلاک CT4-V از سیستم Super Cruise بهره می برد. این خودرو اوایل سال آینده میلادی و با مدل 2020 روانه بازار می شود.

ارسال نظر