کادیلاک XT5 مدل 2020 معرفی شد

رسانه کلیک - کادیلاک XT5 مدل 2020 برای بازار چین از راه رسید. این خودرو در مقایسه با مدل کنونی خود تغییرات کمی را تجربه کرده است.

کادیلاک XT5 مدل 2020 معرفی شد

در حالی که هنوز کادیلاک XT5 مدل 2020 در بازار ایالات متحده آمریکا معرفی نشده، شاهد رونمایی از آن در کشور چین هستیم. کادیلاک ادعا کرده که 30 ویژگی این خودرو در مقایسه با نمونه کنونی بهبود پیدا کرده؛ با این حال طراحی ظاهری آن تقریبا ثابت باقی مانده است. واضح ترین تغییر ظاهری این کراس اوور مربوط به جلو پنجره آن بوده که دارای طراحی مشابه با کادیلاک XT4 و XT6 است.

طراحی آینه های جانبی، برف پاک کن عقب و اسپویلر عقب بهبود پیدا کرده است. این موضوع به معنای آیرودینامیک بهتر و در نهایت، مصرف سوخت کمتر است. بزرگترین تغییر در این کراس اوور مربوط به موتور آن است. کادیلاک XT5 مدل 2020 به یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری مجهز شده که همراه با توربوشارژر قادر به تولید 237 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر است. این قدرت تولیدی توسط یک گیربکس 9 سرعته خودکار دو کلاچه به چرخ ها منتقل می شود.

این احتمال وجود دارد که این خودرو در کشور ایالات متحده آمریکا با موتور 6 سیلندر 3.6 لیتری نیز برای فروش عرضه شود. این موتور قادر به تولید 310 اسب بخار قدرت و 367 نیوتن متر گشتاور است.

کادیلاک XT5 جدید دارای حالت های رانندگی کامفورت، چهار چرخ محرک، اسپرت و آفرود است. در کابین این کراس اوور شاهد حضور سیستم سرگرمی و اطلاعات جدید CUE هستیم. یکی دیگر از بهبودهای این بخش، آینه دید عقب جدید آن است که شامل تنظیمات بیشتر برای نور و رزولوشن بالاتر می شود. نسل جدید این کراس اوور شاهد ارتقا سیستم های ایمنی شامل ترمز خودکار در بخش جلویی و پشتی، 6 دوربین و 12 سنسور رادار اولتراسونیک است.

ارسال نظر