تماشا کنید: هیوندای سوناتا 2020 با طراحی جذاب معرفی شد

رسانه کلیک - هیوندای سوناتا 2020 از راه رسید. نسل جدید هیوندای سوناتا به صورت یک خودروی 4 درب کوپه طراحی شده و در مقایسه با نسل گذشته متفاوت است.

تماشا کنید: هیوندای سوناتا 2020 با طراحی جذاب معرفی شد

هیوندای از نسل جدید خودروی سوناتا پرده برداشت. این خودرو در تاریخ 19 آوریل در نمایشگاه خودروی نیویورک 2019 در معرض دید عموم قرار می گیرد.

نسل هشتم هیوندای سوناتا در مقایسه با گذشته از طراحی اسپرت تری بهره می برد و به صورت یک خودروی 4 درب کوپه به فروش می رسد. هیوندای سعی کرده مانند نسل ششم، یک خودروی سدان متفاوت را معرفی کند.

هیوندای سوناتا 2020 اولین خودروی این شرکت کره ای محسوب می شود که از زبان طراحی جدید آن بهره می برد. هیوندای برای طراحی نسل جدید سوناتا از خودروی مفهومی Le Fil Rouge الهام گرفته است.

برای اولین بار شاهد حضور چراغ های مخفی در یک محصول هیوندای هستیم. این سبک طراحی در خودروی مفهومی HDC-2 مورد استفاده قرار گرفته بود. این چراغ ها در زمان خاموش بودن مانند خطوط کرومی شکل به نظر می رسند و با روشن شدن آن ها، چهره خودرو تغییرات زیادی را تجربه می کند.

هیوندای اعلام کرده این خودرو در مقایسه با نسل گذشته خود 30 میلی متر ارتفاع کمتری دارد. عرض این خودرو در مقایسه با گذشته رشدی برابر با 25 میلی متر داشته و همچنین فاصله دو محور چرخ های آن 35 میلی متر افزایش یافته است. در حالت کلی شاهد افزایش 45 میلی متری طول هیوندای سوناتا 2020 نسبت به نسل گذشته هستیم.

این خودرو نسبت به نسل گذشته از طراحی کابین لوکس تری بهره می برد. طراحان این خودرو ادعا می کنند برای کابین آن از هواپیماهای رادارگریز و جاسوسی الهام گرفته اند.

هیوندای برای این خودرو کیلوشمار دیجیتال در نظر گرفته و همچنین آن را به یک نمایشگر بزرگ با دکمه های لمسی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات مجهز کرده است.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با موتور این خودرو از سوی هیوندای منتشر نشده است. فروش جهانی هیوندای سوناتا 2020 از نیمه دوم سال جاری میلادی آغاز می شود.

ارسال نظر