هیوندای سوناتا توربو 2020 از راه رسید؛ جذاب و قدرتمند!

رسانه کلیک - هیوندای سوناتا توربو 2020 به صورت رسمی معرفی شد. علاوه بر این محصول، مدل هیبریدی آن نیز در معرض دید عموم قرار گرفته است.

هیوندای سوناتا توربو 2020 از راه رسید؛ جذاب و قدرتمند!

اوایل ماه جاری میلادی با نسل جدید هیوندای سوناتا ملاقات کردیم ( تماشا کنید: هیوندای سوناتا 2020 با طراحی جذاب معرفی شد ). در زمان معرفی این خودرو، هیوندای به رونمایی از نسخه توربو آن در آینده نزدیک اشاره کرده بود.

امروز این شرکت در نمایشگاه خودروی سئول 2019 از هیوندای سوناتا توربو 2020 رونمایی کرد. این خودرو به یک موتور 1.6 لیتری مجهز شده است. این موتور 4 سیلندر حداکثر قدرتی برابر با 180 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد.

این خودرو در نسخه استاندارد دارای یک جعبه دنده 6 سرعته دستی است؛ با این حال خریداران می توانند برای مدل توربو هیوندای سوناتا یک گیربکس خودکار 8 سرعته را نیز سفارش دهند.

هیوندای سوناتا توربو 2020 در مقایسه با نمونه استاندارد خود تغییراتی را در طراحی ظاهری تجربه کرده که تفاوت آن ها را به نمایش می گذارد. این خودرو از جلوپنجره جدیدی بهره می برد که هیوندای آن را Parametric Jewel نامگذاری کرده است.

در زیر چراغ های جلو شاهد ورودی های هوای متفاوتی در مقایسه با نمونه استاندارد هستیم که ضریب درگ را کاهش می دهد. در بخش پشتی این خودروی کره ای سپر متفاوت و همچنین خروجی اگزوز دوقلو به همراه یک اسپویلر کوچک به چشم می خورد.

در حال حاضر هیوندای اطلاعات کامل در رابطه با عملکرد این خودرو را منتشر نکرده است. انتظار می رود تمام اطلاعات مربوط به این خودرو در نمایشگاه خودروی نیویورک در ماه آینده میلادی در اختیار رسانه ها قرار بگیرد.

هیوندای علاوه بر نمونه توربو، از مدل هیبریدی خودروی سدان خود نیز رونمایی کرده است. در رابطه با مشخصات فنی این خودرو اطلاعاتی منتشر نشده؛ با این حال هیوندای به استفاده از سقف خورشیدی در این خودرو اشاره کرده است. این خودرو در مقایسه با نمونه استاندارد از طراحی متفاوتی بهره می برد.

ارسال نظر