هیوندای Venue مدل 2020 در چندین طرح به نمایش گذاشته شد

رسانه کلیک - هیوندای Venue مدل 2020 چند روز دیگر به صورت رسمی معرفی می شود؛ با این حال هیوندای به تازگی چندین طرح از آن منتشر کرده است.

هیوندای Venue مدل 2020 در چندین طرح به نمایش گذاشته شد

در حال نزدیک شدن به تاریخ برگزاری نمایشگاه خودروی نیویورک 2019 هستیم و شرکت ها محصولات جدید خود را در این نمایشگاه، در معرض دید عموم قرار می دهند. در این میان هیوندای قصد دارد از یک کراس اوور ارزان قیمت رونمایی کند ( کراس اوور جدید هیوندای در راه است؛ یک خودروی ارزان قیمت ).

هیوندای Venue مدل 2020 که در رده ای پایین تر از هیوندای کونا قرار می گیرد، در چندین طرح به نمایش گذاشته است. بر اساس این طرح ها، هیوندای برای بخش جلویی این محصول از خودروهای کونا و سانتافه الهام گرفته است ( هیوندای سانتافه 2019 به سنسور اثر انگشت مجهز می شود ). این خودرو دارای طراحی تهاجمی بوده و از روف ریل بهره می برد.

در حالی که تقاضا برای خرید خودروهای سه درب در حال کاهش است، هیوندای کراس اوور جدید خود را به صورت سه درب طراحی کرده است! در این طرح ها شاهد حضور رینگ های بزرگی برای این خودرو هستیم. هفته گذشته اطلاعاتی مبنی بر استفاده از رینگ های 16 اینچی در این خودرو منتشر شد.

در بخش پشتی این خودرو شاهد استفاده از دیفیوزر، چراغ های مربعی شکل و اسپویلر هستیم. این سبک طراحی باعث می شود هیوندای Venue مدل 2020 در مقایسه با محصولات رقیب، متفاوت به نظر برسد.

طرح های منتشر شده از این خودرو، سبک طراحی کابین آن را نیز به نمایش می گذارند. این خودرو به فرمان سه پره و نمایشگر بزرگی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات خود مجهز می شود. در اطراف این صفحه نمایش، دریچه های هوا به چشم می خورند.

در حال حاضر هیوندای اطلاعات رسمی در رابطه با مشخصات فنی این خودرو در اختیار رسانه ها قرار نداده است؛ با این حال انتظار می رود این خودرو به موتور 3 سیلندر توربوشارژ 1.0 لیتری این شرکت کره ای مجهز شود. احتمالا این خودرو با قیمتی کمتر از 20 هزار دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد.

ارسال نظر