مرسدس - ای‌ام‌جی CLA 35 مجهز به موتور 302 اسب بخاری از راه رسید

رسانه کلیک - مرسدس - ای‌ام‌جی CLA 35 به صورت رسمی معرفی شد. این خودروی جذاب به یک موتور 4 سیلندر توربوشارژ مجهز شده است.

مرسدس - ای‌ام‌جی CLA 35 مجهز به موتور 302 اسب بخاری از راه رسید

مرسدس بنز از یک خودروی جدید رونمایی کرد. مرسدس - ای‌ام‌جی CLA 35 محصول جدید این شرکت آلمانی بوده که از یک موتور 4 سیلندر با حجم 2.0 لیتر بهره می برد. این موتور که دارای توربوشارژر است، قدرتی برابر با 302 اسب بخار و گشتاوری برابر با 400 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می دهد.

قدرت تولیدی این موتور توسط یک گیربکس خودکار 7 سرعته دو کلاچه به تمام چرخ های این خودروی سدان منتقل می شود. مرسدس بنز برای این محصول خود سیستم چهار چرخ محرک 4Matic در نظر گرفته است. سرعت مرسدس - ای‌ام‌جی CLA 35 در مدت زمان 4.6 ثانیه از صفر به 96 کیلومتر بر ساعت می رسد.

این خودرو علاوه بر موتور، تغییراتی را در طراحی ظاهری خود در مقایسه با CLA 250 تجربه کرده است. مرسدس - ای‌ام‌جی CLA 35 به صورت استاندارد به رینگ های 18 اینچی مجهز شده؛ با این حال خریدار می تواند آن را با رینگ های 19 اینچی نیز سفارش دهد.

در بخش پشتی این خودروی آلمانی، شاهد حضور دیفیوزر به همراه خروجی های اگزوز دایره ای شکل هستیم. در زیر موتور این محصول، از ورقه آلومینیومی استفاده شده که میزان مقاومت آن را افزایش می دهد. خریداران برای افزایش فرمان پذیری می توانند این خودرو را با دمپرهای تطبیقی سفارش دهند.

در کابین این خودرو شاهد حضور دو نمایشگر 10.25 اینچی هستیم. یکی از این نمایشگرها برای کیلومترشمار و دیگری برای سیستم سرگرمی و اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد. این خودرو مانند محصولات جدید مرسدس بنز، به سیستم MBUX مجهز شده است.

مرسدس - ای‌ام‌جی CLA 35 به صورت رسمی در تاریخ 16 آوریل در نمایشگاه خودروی نیویورک در معرض دید عموم قرار می گیرد و در ماه های آینده فروش آن آغاز می شود. در حال حاضر قیمت این محصول از سوی سازنده آن مشخص نشده است.

ارسال نظر