میتسوبیشی پاجرو اسپرت 2020 از راه رسید

رسانه کلیک - میتسوبیشی پاجرو اسپرت 2020 به صورت رسمی معرفی شد. این خودروی شاسی بلند ژاپنی به جلو پنجره و چراغ های جدید مجهز شده است.

میتسوبیشی پاجرو اسپرت 2020 از راه رسید

در اوایل ماه جاری میلادی شاهد انتشار تصویری از فیس لیفت میتسوبیشی پاجرو اسپرت بودیم و حال این خودرو در کشور تایوان در معرض دید عموم قرار گرفته است. تغییر اصلی این خودرو مربوط به طراحی بخش جلویی آن است. لازم به ذکر است؛ این خودرو در برخی کشورها با نام Shogun Sport و Montero اسپرت به فروش می رسد.

این خودروی ژاپنی از جلو پنجره و چراغ های جدیدی بهره می برد که مشابه با پیکاپ تراک L200/تریتون است. سپر جلوی میتسوبیشی پاجرو اسپرت 2020 در مقایسه با پیکاپ این برند ژاپنی طراحی تهاجمی تری دارد. سایر بخش های این خودرو در مقایسه با نمونه قبلی تغییرات زیادی نداشته است.

بر اساس ادعای میتسوبیشی، در کابین این خودرو از مواد باکیفیت تری در مقایسه با گذشته استفاده شده است. از تغییرات این بخش می توان به کنسول مرکزی جدید، پوشش نرم درب ها و خروجی جدید AC برای سرنشینان عقب اشاره کرد. این خودروی ژاپنی از نمایشگر جدید 8 اینچی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات و سیستم ریموت کنترل بدون کلید بهره می برد.

میتسوبیشی پاجرو اسپرت 2020 به تجهیزات امنیتی جدیدی مانند سیستم کمکی تغییر خط و هشدار ترافیک در پشت مجهز شده است. در زمینه موتور این خودرو تغییری نکرده و همچنان شاهد استفاده از یک موتور 4 سیلندر توربودیزل 2.4 لیتری در آن هستیم. این موتور قدرتی برابر با 178 اسب بخار تولید می کند که توسط یک گیربکس 8 سرعته خودکار به 4 چرخ این خودروی ژاپنی منتقل می شود. گشتاوری تولیدی موتور برابر با 430 نیوتن متر است.

در حالی که این خودرو در کشور تایوان معرفی شده، خریداران در 90 کشور شامل انگلستان، فیلیپین و استرالیا به آن دسترسی خواهند داشت.

ارسال نظر