پورشه تایکان 4S مدل 2020 از راه رسید

رسانه کلیک - پورشه تایکان 4S مدل 2020 رسما معرفی شد. این مدل نسبت به نسخه های دیگر به باتری کوچکتری مجهز شده و با قیمت پایه 103 هزار دلار به فروش می رسد.

پورشه تایکان 4S مدل 2020 از راه رسید

نزدیک به 6 هفته پس از معرفی پورشه تایکان توربو و توربو S، این شرکت آلمانی از عضو جدید این خانواده رونمایی کرد ( پورشه تایکان به صورت رسمی معرفی شد ). پورشه تایکان 4S نسبت به دو مدل دیگر قیمت کمتری دارد و به موتور برقی دوقلو مجهز شده است. تمام نسخه های این خودرو به صورت استاندارد با باتری 79.2 کیلووات ساعتی به فروش می رسند، البته با سفارش Performance Battery Plus خریدار به یک باتری 93.4 کیلووات ساعتی دسترسی پیدا می کند.

موتورهای برقی مورد استفاده در این خودرو قادر به تولید 522 اسب بخار قدرت هستند که باعث می شود سرعت پورشه تایکان 4S در مدت زمان 3.8 ثانیه از صفر به 96 کیلومتر بر ساعت برسد. پورشه در رابطه با برد این خودرو اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نداده است.

پورشه تایکان 4S

پورشه تایکان توربو و توربو S به ترتیب با قیمت پایه 153 هزار و 187 هزار دلار به فروش می رسند. پورشه تایکان 4S دارای قیمت پایه 103,800 دلار است که البته با سفارش Performance Battery Plus، باید 6,580 دلار هزینه بیشتر به پورشه پرداخت کنید. در مقام مقایسه، تسلا مدل اس Long Range با قیمت پایه 79,990 دلار به فروش می رسد.

پورشه تایکان 4 اس

پورشه هنوز اطلاعات کاملی از این خودرو منتشر نکرده؛ با این حال خبر از حضور سیستم تعلیق پیشرفته خودروهای تایکان توربو و توربو S در این دستگاه داده است. پورشه تایکان 4S دارای سرعت شارژ بالایی است. نرخ شارژ 270 کیلووات برای نسخه Performance Battery Plus و نرخ شارژ 225 کیلووات به صورت استاندارد برای این محصول در نظر گرفته شده است.

این خودروی آلمانی تمام الکتریکی در بهار 2020 در اختیار نمایندگی های این برند قرار می گیرد. انتظار می رود عضو جدید خانواده تایکان در ماه نوامبر در نمایشگاه خودروی لس آنجلس به نمایش گذاشته شود.

ارسال نظر