رنو کپچر 2020 با پلتفرم جدید رسما معرفی شد

رسانه کلیک - رنو کپچر 2020 از راه رسید. این خودروی فرانسوی محبوب بر اساس پلتفرم CMF-B توسعه یافته و با موتورهای مختلف به فروش می رسد.

رنو کپچر 2020 با پلتفرم جدید رسما معرفی شد

رنو کپچر 2020 به صورت رسمی معرفی شد. این خودرو در مقایسه با نسل گذشته خود از طراحی جذاب تری بهره می برد و به فناوری های جدیدتری مجهز شده است. رنو کپچر جدید بر اساس پلتفرم CMF-B توسعه یافته که باعث افزایش طول 110 میلی متری آن نسبت به نسل گذشته شده است. این افزایش طول، باعث افزایش فضای پای سرنشینان عقب و حجم فضای بار تا 81 لیتر شده است.

این پلتفرم به رنو اجازه می دهد تا این کراس اوور را با موتور برقی روانه بازار کند. در همین راستا، این خودروی فرانسوی با سیستم E-Tech پلاگین هیبریدی در اختیار خریداران قرار می گیرد. این مدل به موتور مورد استفاده در نسل جدید رنو کلیو مجهز می شود که امکان رانندگی تا مسافت 45 کیلومتر را به صورت تمام الکتریکی برای راننده فراهم می کند. این نمونه دارای یک موتور 1.6 لیتری بنزینی و دو موتور برقی با باتری 9.8 کیلووات ساعتی است.

عملکرد رنو کپچر 2020

رنو کپچر 2020

این کراس اوور علاوه بر موتور پلاگین هیبریدی، با 3 موتور بنزینی و دو موتور دیزلی نیز روانه بازار می شود. موتورهای بنزینی این خودروی فرانسوی، 3 سیلندر 1.0 لیتری توربوشارژ با امکان تولید 99 اسب بخار قدرت و 160 نیوتن متر گشتاور، 4 سیلندر 1.3 لیتری توربوشارژ با امکان تولید 128 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن متر گشتاور و موتوری با امکان تولید 153 اسب بخار و 270 نیوتن متر گشتاور است.

رنو کپچر 2020

قدرتمندترین مدل این خودرو به یک گیربکس 7 سرعته خودکار دو کلاچه مجهز شده است. رنو کپچر مدل 2020 با موتورهای دیزلی نیز وارد بازار می شود. این موتورها 1.5 لیتری بوده که قادر به 94 و 113 اسب بخار قدرت هستند. مدل پایه به جعبه دنده 6 سرعته دستی و مدل بالاتر به یک گیربکس 7 سرعته خودکار دوکلاچه مجهز می شود. در حال حاضر در رابطه با حضور سیستم چهار چرخ محرک در این خودرو، اطلاعاتی منتشر نشده است.

این خودروی رنو به تجهیزات ایمنی زیادی مجهز شده که برای مثال می توان به شناسایی علائم راهنمایی و رانندگی، کروز کنترل با قابلیت محدود کردن سرعت، چراغ های LED و سیستم نگهداری خودرو در میان خطوط اشاره کرد.

ارسال نظر