رنو مگان 2020 معرفی شد

رسانه کلیک - رنو مگان 2020 از راه رسید. این خودرو یک فیس لیفت بوده که تغییرات ظاهری کمی را تجربه کرده است. خریداران می توانند این خودروی فرانسوی را در مدل پلاگین هیبریدی نیز سفارش دهند.

رنو مگان 2020 معرفی شد

رنو نسخه بروز شده یکی از محبوب ترین خودروهای خود، مگان را معرفی کرد. بیشترین تغییر در بخش ظاهری مربوط به چراغ های جلوی آن بوده که حتی در مدل پایه، به صورت کامل از LED استفاده شده است. با توجه به این موضوع، دید آن 30 درصد در مقایسه با چراغ های هالوژنی بهبود پیدا می کند. چراغ های مه شکن و چراغ های عقب نیز به LED ارتقا پیدا کرده اند.


  • رنو مگان 2020

  • رنو مگان 2020

سپر جلو و عقب بهبودهایی را در طراحی خود تجربه کرده اند. رنو برای این خودرو رینگ های 16 و 18 اینچی در نظر گرفته و خریداران می توانند آن را در رنگ های Highland Grey ،Baltic Grey و Solar Copper نیز سفارش دهند. در کابین رنو مگان 2020 شاهد حضور کیلومترشمار دیجیتال 10.2 اینچی هستیم. رنو این خودروی محبوب را به یک نمایشگر 9.3 اینچی لمسی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات مجهز شده است.

مشخصات فنی رنو مگان 2020

بزرگترین تغییر در این خودروی فرانسوی مربوط به موتورهای مورد استفاده در آن است. خریداران می توانند آن را با موتور پلاگین هیبریدی سفارش دهند. مدل PHEV به یک موتور 1.6 لیتری بنزینی و دو موتور الکتریکی مجهز شده و از باتری 9.8 کیلووات ساعتی بهره می برد. در حالت تمام الکتریکی برد آن به 50 کیلومتر می رسد و حداکثر سرعت آن نیز برابر با 135 کیلومتر بر ساعت است.


  • رنو مگان 2020


این خودرو با موتور بنزینی 1.3 لیتری TCe نیز به فروش می رسد که قادر به تولید 115، 140 و 160 اسب بخار قدرت است. یک موتور با قدرت 100 اسب بخار به همراه جعبه دنده دستی 6 سرعته نیز برای این خودرو درنظر گرفته شده است. خریداران می توانند رنو مگان فیس لیفت را با گیربکس 7 سرعته دو کلاچه نیز سفارش دهند.

مشخصات فنی رنو مگان R.S

نسل جدید این خودرو به موتور با امکان تولید 296 اسب بخار قدرت و 420 نیوتن متر گشتاور مجهز شده که در مقایسه با مدل قبلی، 20 اسب بخار قدرت بیشتر و 30 نیوتن متر گشتاور بیشتر در اختیار راننده قرار می دهد. این میزان گشتاور برای نمونه مجهز به گیربکس خودکار است.



گشتاور موتور در مدل دستی به 400 نیوتن متر کاهش پیدا می کند که البته همچنان 10 نیوتن متر از مدل قبلی بیشتر است.

قیمت رنو مگان 2020

در حال حاضر رنو قیمت این خودرو را اعلام نکرده است؛ با این حال به این موضوع اشاره کرده که خریداران در کشورهای اروپایی از تابستان سال جاری به آن دسترسی پیدا می کنند.

ارسال نظر