قیمت تویوتا آوالون TRD مدل 2020 رسما اعلام شد

رسانه کلیک - قیمت تویوتا آوالون TRD مدل 2020 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این خودروی ژاپنی جذاب با قیمت پایه 43,225 دلار به فروش می رسد.

قیمت تویوتا آوالون TRD مدل 2020 رسما اعلام شد

تویوتا در سال های اخیر تصمیم گرفته نمونه اسپرت خودروهای سدان خود شامل کمری و آوالون را وارد بازار کند. در سال 2018 و در نمایشگاه خودروی لس آنجلس شاهد معرفی مدل TRD این دو خودروی ژاپنی بودیم ( تویوتا کمری TRD در نمایشگاه خودروی لس آنجلس به نمایش گذاشته شد ). این محصولات در پاییز سال جاری وارد بازار می شوند و هم اکنون قیمت یکی از آن ها مشخص شده است.

قیمت تویوتا آوالون TRD مدل 2020 در نسخه پایه برابر با 43,225 دلار است که شامل هزینه حمل به مقصد 955 دلاری می شود. قیمت در نظر گرفته شده برای این خودرو در میان تریم های Limited با قیمت 43,055 دلار و تورینگ با قیمت 43,455 دلار قرار می گیرد. نکته جالب توجه، فروش تریم XSE این خودرو با ظاهر اسپرت مشابه با مدل TRD است. این تریم با قیمت پایه 39,255 در اختیار خریداران قرار می گیرد.

قیمت تویوتا آوالون TRD

تویوتا آوالون TRD مدل 2020 در مقایسه با نمونه استاندارد ارتفاع کمتری دارد و سیستم تعلیق آن نیز بهبود یافته است ( بررسی تویوتا آوالون 2019؛ یک سدان ژاپنی اسپرت ). این موضوع باعث بهبود فرمان پذیری این خودروی ژاپنی شده است. تویوتا برای این مدل روتورهای 12.9 اینچی برای ترمز در نظر گرفته و آن را به کالیپرهای جدید با پیستون دوگانه مجهز کرده است. در بخش پشتی این خودرو شاهد خروجی اگزوز دوگانه جدید هستیم.

در حال حاضر تویوتا قیمت کمری TRD را اعلام نکرده است. وب‌سایت Cars Direct بر اساس قیمت تریم XSE این خودرو پیش بینی کرده مدل TRD آن حداقل با قیمت 35 هزار دلار به فروش می رسد. تویوتا آوالون TRD و تویوتا کمری TRD از اواخر ماه آینده میلادی روانه بازار می شوند.

ارسال نظر