تصاویر نسل جدید تویوتا سوپرا فاش شد

رسانه کلیک - تصاویر نسل جدید تویوتا سوپرا در اختیار رسانه ها قرار گرفت. در این تصاویر بخش جلویی و پشتی این خودروی اسپرت به نمایش گذاشته شده است.

تصاویر نسل جدید تویوتا سوپرا فاش شد

در هفته های آینده شاهد رونمایی از نسل جدید تویوتا سوپرا از سوی این شرکت ژاپنی در نمایشگاه خودروی دیترویت خواهیم بود ( منتظر معرفی تویوتا سوپرا 2020 در نمایشگاه خودروی دیترویت باشید ). تویوتا سوپرا یکی از موردانتظارترین خودروها در سال 2019 بوده که بسیاری از علاقه مندان به این صنعت منتظر معرفی آن هستند.

در اوایل ماه جاری شاهد انتشار تصویری از این خودرو بودیم که طراحی بخش جلویی آن را به نمایش می گذاشت ( تصویری از نسل جدید تویوتا سوپرا فاش شد ). امروز تصاویر جدیدی از این خودرو در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. این تصاویر وب‌سایت آلمانی شرکت تویوتا را به نمایش می گذارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی SupraMKV.com، این تصاویر توسط وب‌سایت آلمانی تویوتا به اینترنت راه پیدا کرده است. در صورتی که خریداران خواهان سفارش این خودرو باشند، با عبارت زیر روبه‌رو می شوند:

متاسفانه تمام نمونه های تولیدی سوپرا رزرو شده اند. از شما بخاطر درخواست رزرو این خودرو تشکر می کنیم. درخواست برای این خودرو بسیار بالا بوده و به همین علت امکان ثبت سفارش جدید وجود ندارد. نام و ایمیل خود را در سایت ثبت کنید تا در زمان باز شدن دوباره سفارشات، با شما تماس بگیریم.

پس از ثبت اطلاعات خود در این وب‌سایت، پیام زیر برای شما ارسال می شود:

بخاطر حضور در لیست انتظار تویوتا GR Supra از شما تشکر می کنیم. برای ثبت نام تنها نیاز به انجام یک مرحله دیگر است.

تصاویر منتشر شده کیفیت پایینی دارند، این احتمال وجود دارد که تصاویر توسط فتوشاپ درست شده باشند. نسل جدید تویوتا سوپرا به موتور 6 سیلندر خطی توسعه یافته توسط شرکت بی ام و مجهز می شود.

ارسال نظر