کادیلاک اسکالید 2021 رسما معرفی شد؛ غول پیکر و قدرتمند

رسانه کلیک - پس از مدت ها انتظار، کادیلاک اسکالید 2021 از راه رسید. این خودروی غول پیکر از طراحی جدیدی بهره می برد و تجهیزات زیادی در اختیار خریداران قرار می دهد.

کادیلاک اسکالید 2021 رسما معرفی شد؛ غول پیکر و قدرتمند

کادیلاک از نسل جدید خودروی Escalade رونمایی کرد. این خودروی غول پیکر دارای ظاهر جدیدی بوده و به تجهیزات بسیاری مجهز شده است. این خودرو همراه با پلتفرم جدید در کارخانه تگزاس جنرال موتورز به تولید می رسد.

مشخصات فنی کادیلاک اسکالید 2021

مشخصات فنی کادیلاک اسکالید 2021

این خودرو در مدل پایه به موتور 8 سیلندر 6.2 لیتری با امکان تولید 420 اسب بخار قدرت مجهز شده است. این قدرت توسط گیربکس 10 سرعته خودکار به چرخ ها منتقل می شود. در حالی که شاید به نظر برسد با یک موتور قدیمی روبه‌رو هستیم، کادیلاک برای آن قابلیت های زیادی مانند سیستم استارت/استاپ و مدیریت مصرف سوخت با غیرفعال کردن سیلندرها را در نظر گرفته است.

برای اولین بار خریداران می توانند این خودروی غول پیکر را با موتور توربودیزل 3.0 لیتر سفارش دهند. این موتور قادر به تولید 277 اسب بخار قدرت است. کادیلاک اطلاعاتی در رابطه با مصرف سوخت این موتورها در اختیار رسانه ها قرار نداده است.

طراحی 2021 Cadillac Escalade

طراحی 2021 Cadillac Escalade

این خودرو ابعاد بزرگی دارد و از طراحی جدیدی بهره می برد، البته در نگاه اول می توان متوجه شد که با یک اسکالید روبه‌رو هستیم. در جلوی آن از چراغ های عمودی استفاده شده است. خریداران می توانند آن را در مدل های Luxury و Premium Luxury و همچنین اسپرت سفارش دهند. اگر فکر می کنید طراحی ظاهری آن چندان تغییر نکرده است، نگاهی به کابین آن داشته باشید.

طراحی 2021 Cadillac Escalade

کادیلاک برای کابین این خودرو از سه نمایشگر استفاده کرده است. یکی از آن ها 7.2 اینچی لمسی برای کنترل تجهیزات مختلف است. کیلومترشمار دیجیتال از صفحه نمایش 14.2 اینچی بهره می برد و صفحه نمایش سیستم سرگرمی و اطلاعات ابعادی برابر با 16.9 اینچ دارد. کادیلاک برای این خودروی لوکس، قابلیت هایی مانند سیستم ناوبری واقعیت افزوده درنظر گرفته است.

طراحی 2021 Cadillac Escalade

کادیلاک اسکالید 2021 به لطف پلتفرم جدید و همچنین تکنولوژی شاسی، فضای داخلی بیشتری در اختیار سرنشینان قرار می دهد. فضای پای ردیف سوم 40 درصد افزایش پیدا کرده است. تمام سرنشینان در این خودرو احساس راحتی می کنند چرا که کادیلاک آن را به سیستم تعیق تطبیقی Air Ride مجهز کرده است.

قیمت و زمان عرضه کادیلاک اسکالید 2021

قیمت و زمان عرضه کادیلاک اسکالید 2021

این خودرو از اواخر 2020 وارد بازار ایالات متحده آمریکا می شود. تاریخ عرضه آن در سایر کشورها در آینده اعلام خواهد شد. کادیلاک قیمت و همچنین میزان مصرف سوخت این خودروی غول پیکر را در ماه های آینده منتشر می کند.

ارسال نظر