جگوار F-Type مدل 2021 با طراحی جذاب معرفی شد

رسانه کلیک - نسل جدید جگوار F-Type از راه رسید. این خودروی اسپرت از طراحی جذابی بهره می برد و با موتورهای مختلف شامل یک موتور 8 سیلندر به فروش می رسد.

جگوار F-Type مدل 2021 با طراحی جذاب معرفی شد

جگوار F-Type مدل 2021 رسما رونمایی شد. این خودرو در مدل های کوپه و کانورتیبل در اختیار خریداران قرار می گیرد. درون کابین این خودرو از یک نمایشگر 12.3 اینچی برای کیلومترشمار استفاده شده و خریداران می توانند آن را با موتور 8 سیلندر نیز سفارش دهند که قدرت بالایی در اختیارشان قرار می دهد.

جگوار F-Type مدل 2021

جگوار از طراحی جدیدی برای این خودرو استفاده کرده است. چراغ ها باریک تر از گذشته شده اند و کاپوت شیب تندی دارد. تغییرات کمی در بحش پشتی به چشم می خورد که برای مثال می توان به کاهش ارتفاع سپر و دیفیوزر اشاره کرد، البته این موارد به موتور مورد استفاده در آن بستگی دارد. در کابین نسل جدید جگوار F-Type شاهد حضور یک کیلومترشمار دیجیتال هستیم که جایگزین نمونه آنالوگ شده است. سیستم سرگرمی و اطلاعات این خودروی اسپرت از اپل کارپلی و اندروید Auto پشتیبانی می کند.

جگوار F-Type مدل 2021

این خودروی اسپرت با موتورهای متنوعی به فروش می رسد. موتور پایه 4 سیلندر 2.0 لیتری بوده که از توربوشارژر بهره می برد. موتور بعدی 6 سیلندر 3.0 لیتری سوپرشارژ است. بالاترین مدل دارای یک موتور 8 سیلندر 5.0 لیتری سوپرشارژ است. این موتور که قدرتی برابر با 575 اسب بخار و گشتاوری برابر با 700 نیوتن متر تولید می کند، در خودروی F-Type R حضور پیدا خواهد کرد. سرعت این خودرو در مدت زمان 3.5 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن برابر با 299 کیلومتر بر ساعت است.

جگوار F-Type مدل 2021

موتور 8 سیلندر مورد استفاده در مدل اروپایی این خودرو قادر به تولید 444 اسب بخار قدرت و 580 نیوتن متر گشتاور است. خریداران می توانند آن را به صورت محور عقب و یا مجهز به سیستم چهار چرخ محرک سفارش دهند. شتاب این مدل از جگوار F-Type برابر با 4.4 ثانیه است. در حال حاضر قیمت این خودروی اسپرت از سوی سازنده آن اعلام نشده است.

ارسال نظر