تصاویر رسمی کیا سورنتو 2021 منتشر شد

رسانه کلیک - تصاویر رسمی کیا سورنتو 2021 به اینترنت راه پیدا کرد. طراحی این خودرو در مقایسه با گذشته تغییر کرده و با یک خودروی جذاب تر روبه‌رو هستیم.

تصاویر رسمی کیا سورنتو 2021 منتشر شد

در هفته های گذشته شاهد انتشار تصاویر جاسوسی و همچنین تیزرهای زیادی در رابطه با نسل آینده کیا سورنتو بودیم. حال به تازگی تصاویر رسمی این خودروی کره ای از سوی کیا منتشر شده است که ما را با طراحی ظاهری و کابین آن آشنا می کند. لازم به ذکر است؛ این خودروی شاسی بلند به صورت رسمی در ماه آینده میلادی و در نمایشگاه خودروی ژنو معرفی خواهد شد.

تصاویر رسمی کیا سورنتو 2021 تصاویر رسمی کیا سورنتو 2021 به یک خودروی جذاب اشاره می کند. در حالی که طراحی این خودرو تغییرات زیادی را تجربه کرده، در نگاه اول متوجه می شویم با یک سورنتو روبه‌رو هستیم. این خودرو در بازار باید با خودروهای مزدا CX-9 و هیوندای سانتافه رقابت کند.

تصاویر رسمی کیا سورنتو 2021 در جلوی این خودرو شاهد حضور جلو پنجره جدید هستیم که موسوم به پوزه ببر است. در بخش پشتی چراغ ها به صورت عمودی طراحی شده اند و در مقایسه با نسل قبلی، ظاهر خشن تری را برای این شاسی بلند کره ای به ارمغان آورده اند.

تصاویر رسمی کیا سورنتو 2021 در کابین نیز با طراحی جدیدی روبه‌رو هستیم. به جای کیلومترشمار آنالوگ نسل کنونی، کیا از کیلومترشمار تمام دیجیتال استفاده کرده است. دریچه‌های هوا به صورت عمودی طراحی شده اند. در میان این دریچه‌ها، کنترلر سیستم تهویه مطبوع به چشم می خورد. دسته دنده با یک سلکتور چرخان جایگزین شده است. در حالت کلی نسل جدید کیا سورنتو فضای بیشتری را در اختیار سرنشینان قرار می دهد.

تصاویر رسمی کیا سورنتو 2021 بر اساس اطلاعات فاش شده، این خودرو با موتورهای متنوع در اختیار خریداران قرار می گیرد. در حال حاضر باید به تصاویر رسمی کیا سورنتو 2021 اکتفا کنیم تا در نمایشگاه خودروی ژنو به صورت کامل از آن رونمایی شود.

ارسال نظر