تغییرات درونی مازراتی 2021 مخفی ماند

رسانه کلیک - کمپانی ایتالیایی تولید کننده خودروهای مازراتی، مدل 2017 این خودرو را در سال 2016 در آمریکا به بازار عرضه کرده است و به عقیده بسیاری اکنون زمان ارائه این خودرو با تغییرات جدید است.

تغییرات درونی مازراتی 2021 مخفی ماند

از سال 2016 تاکنون، مازراتی که یکی از SUVهای لاکچری در دنیا شناخته می‌شود، تغییرات چندانی در ظاهر و آپشن‌های خود نداشته است. به عقیده بسیاری از کارشناسان به نظر می‌رسد امسال زمان ارائه این خودرو با تغییرات محسوس و جدید است. اما بسیاری بر این باورند که سری جدید این SUV از نظر ظاهر بیرونی تغییر چندانی نخواهد داشت.

والتر وایر که دارنده حساب کاربری با نام Gabetz Spy Unit در فیس‌بوک است، در آخرین پست خود گفته است دو مدل مازراتی SUV در حال گذراندن آخرین آزمایش‌ها هستند. او در این پست اشاره‌ای به مکانی که این دو خودرو در حال گذراندن مراحل آزمایش خودرو هستند، نکرده است اما به احتمال بسیار زیاد محل آزمایش این خودرو در شهر تورین در نزدیکی مقر کارخانه مازراتی است.

تغییرات مازراتی بر اساس شواهد موجود، تغییر چندانی در نمای جلویی خودرو دیده نمی‌شود. با این وجود آنچه در عکس‌ها از عقب ماشین مشخص است این است که چراغ‌های پشت در یک کاور سفید رنگ مخفی شده است که به این معنی است که ظاهر چراغ‌های عقب مدل جدید نسبت به مدل‌های قبلی تغییراتی داشته است.

علاوه بر این با وجود اینکه تغییرات محسوسی در بدنه و ظاهر بیرونی خودرو دیده نمی‌شود، به عقیده کارشناسان تغییرات درونی خودرو بسیار زیاد خواهد بود. در عکس‌ها منتشر شده داشبورد ماشین کاملاً پوشیده شده است و طراحی جدید آن مشخص نیست.

این اولین بار نیست که تست سرعت مازراتی 2021 در جاده‌های عمومی انجام می‌شود. در ماه فوریه نیز مدل Levante Trofeo تست سرعت خود را روی جاده‌های برفی در حالی گذرانده که فضای داخلی ماشین کاملاً پوشانیده شده بود.

با این وجود بر اساس تمامی شواهد و عکس‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد مدل 2021 مازراتی از نظر نمای ظاهری تفاوت چندانی با مدل‌های سال‌های قبل این خودرو نداشته باشد.

ارسال نظر