رونمایی از مرسدس - ای‌ام‌جی GLA 35 مدل 2021

رسانه کلیک - مرسدس - ای‌ام‌جی GLA 35 مدل 2021 از راه رسید. این کراس اوور آلمانی به موتور 4 سیلندر با امکان تولید 302 اسب بخار قدرت مجهز شده است.

رونمایی از مرسدس - ای‌ام‌جی GLA 35 مدل 2021

مرسدس بنز از نسل جدید خودروی GLA رونمایی کرد. یکی از مدل های پرقدرت آن، مرسدس - ای‌ام‌جی GLA 35 نام دارد. در گذشته شاهد استفاده از عدد 35 در نام بسیاری از محصولات برند آلمانی بودیم. این کراس اوور از یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ بهره می برد. این موتور قدرتی برابر با 302 اسب بخار و گشتاوری برابر با 400 نیوتن متر در اختیار راننده قرار می دهد.

قدرت تولیدی موتور توسط یک گیربکس 8 سرعته خودکار دو کلاچه AMG به تمام چرخ های این خودرو منتقل می شود. مرسدس به صورت استاندارد برای این محصول خود سیستم 4Matic و لانچ کنترل در نظر گرفته است. شتاب این کراس اوور برابر با 5.1 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن به 250 کیلومتر بر ساعت می رسد.

مرسدس - ای‌ام‌جی GLA 35

مدل AMG این خودرو علاوه بر عملکرد بهتر، از ظاهر اسپرت تری در مقایسه با مدل های استاندارد نیز بهره می برد. این مدل دارای رینگ های 19 اینچی است. این رینگ ها 5 پره بوده و به رنگ خاکستری هستند. خریداران می توانند برای آن رینگ های 20 و یا 21 اینچی را سفارش دهند.

در کابین مرسدس - ای‌ام‌جی GLA 35 مدل 2021 شاهد استفاده از فناوری های زیادی هستیم که برای مثال می توان به سیستم سرگرمی و اطلاعات MBUX اشاره کرد. از ویژگی های اسپرت کابین می توان به صندلی های اسپرت با روکش چرم و کمربند ایمنی ویژه اشاره کرد. روی فرمان سه پره این کراس اوور دکمه های زیادی به چشم می خورد که کنترل ادوات مختلف آن را راحت تر می کند.

مرسدس - ای‌ام‌جی GLA 35

مرسدس بنز برای این خودرو حالت های رانندگی کامفورت، اسپرت، اسپرت پلاس، شخصی و Slippery را در نظر گرفته است. نسل جدید مرسدس بنز GLA اوایل سال آینده میلادی در کشورهای اروپایی عرضه می شود.

ارسال نظر