نسل آینده مرسدس - ای‌ام‌جی GT به موتور قدرتمندتری مجهز می شود

رسانه کلیک - مرسدس - ای‌ام‌جی GT در نسل آینده با تغییراتی در بخش فنی همراه خواهد بود. این خودروی آلمانی به موتور قدرتمندتری در مقایسه با نسل کنونی مجهز می شود.

نسل آینده مرسدس - ای‌ام‌جی GT به موتور قدرتمندتری مجهز می شود

مرسدس - ای‌ام‌جی در حال توسعه نسل دوم خودروی GT است. نسل کنونی این خودرو در سال 2015 از راه رسید. نزدیک ترین رقیب این خودرو، پورشه 911 به تازگی بروزرسانی شده است؛ بنابراین باید منتظر نسل جدید رقیب هموطن آن باشیم. نسل آینده این خودرو به صورت بهینه تر از سیستم هیبریدی استفاده می کند، البته همچنان دارای موتور 8 سیلندر خواهد بود.

نسل آینده مرسدس - ای‌ام‌جی GT به یک موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری مجهز می شود که با بهبودهایی از نظر عملکرد همراه است. این موتور به یک سیستم هیبریدی ملایم متصل می شود. سیستم تعلیق این خودرو نیز با تغییراتی همراه خواهد شد. مرسدس بنز و AMG قصد دارند این خودرو را با قدرت بیشتر وارد بازارکنند و برای دستیابی به این هدف باید از نیروی الکتریکی بیشتری کمک بگیرند.

مرسدس - ای‌ام‌جی GT

انتظار می رود بالاترین نمونه این خودرو قادر به تولید 650 اسب بخار قدرت باشد. هم اکنون AMG GT R به یک موتور 577 اسب بخاری مجهز شده است. استفاده از سیستم الکتریکی جدید 48 ولتی باعث می شود گشتاور نسل آینده مرسدس - ای‌ام‌جی GT افزایش چشمگیری داشته باشد. موتور نسل کنونی گشتاوری برابر با 700 نیوتن متر تولید می کند؛ با این حال انتظار می رود در نسل آینده گشتاور آن به 950 نیوتن متر افزایش پیدا کند.

در حال حاضر قدرتمندترین خودروی ای ام جی، GT63 S 4Matic چهار درب کوپه است که با استفاده سیستم الکتریکی، 630 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن گشتاور تولید می کند. مرسدس - ای ام جی GT در نسل آینده خود به سیستم چهار چرخ محرک مجهز می شود و انتظار می رود برای اولین بار در سال 2021 در معرض دید عموم قرار بگیرد.

ارسال نظر