تویوتا میرای 2021 با طراحی جذاب رسما معرفی شد

رسانه کلیک - تویوتا میرای 2021 از راه رسید. این خودروی پیل سوختی در مقایسه با گذشته از طراحی متفاوتی بهره می برد و به تکنولوژی های بیشتری مجهز شده است.

تویوتا میرای 2021 با طراحی جذاب رسما معرفی شد

شرکت تویوتا از مدل 2021 خودروی پیل سوختی میرای رونمایی کرد. این خودرو که طراحی جذابی دارد، از هیدروژن به عنوان سوخت استفاده می کند. بزرگترین تغییر این خودرو، استفاده از یک پلتفرم محور عقب برای آن است. نسل قبلی این خودرو بر اساس یک پلتفرم محور جلو توسعه یافته بود. بر اساس اعلام تویوتا، این موضوع باعث شده این خودروی سدان طول و عرض بیشتری داشته باشد و ارتفاع آن نیز کاهش پیدا کند.

تویوتا میرای 2021

تویوتا میرای 2021 به صورت استاندارد از رینگ های 20 اینچی بهره می برد که طراحی جذابی دارد. در کابین این خودرو مانند طراحی ظاهری آن تغییرات زیادی اعمال شده و تویوتا برای بدنه آن از چند لایه رنگ استفاده کرده است. در طراحی این بخش از مواد باکیفیتی استفاده شده است و کاملا متناسب یک خودروی سدان جذاب است. در کابین این خودروی ژاپنی شاهد حضور نمایشگر 12.3 اینچی لمسی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات و سیستم صوتی JBL به همراه 14 اسپیکر هستیم.

تویوتا میرای 2021

تویوتا در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با موتور میرای 2021 در اختیار رسانه ها قرار نداده است؛ با این حال به این موضوع اشاره کرده که برد آن افزایش 30 درصدی داشته است. برد نسل کنونی این خودرو به 500 کیلومتر بر ساعت می رسد و حال انتظار می رود برد مدل جدید نزدیک به 650 کیلومتر باشد. به احتمال زیاد با نزدیک شدن به زمان عرضه آن، شاهد انتشار اطلاعاتی بیشتری از موتور باشیم.

در حال حاضر خودروهای هیدروژنی حضور کمی در بازار دارند. در گذشته تصاویر جاسوسی از خودروی پیل سوختی لکسوس به اینترنت راه پیدا کرده بود. با توجه به این موضوع، تویوتا همچنان به تولید خودروهای هیدروژنی ادامه می دهد.

ارسال نظر