60 لیتر بنزین نوروزی به خودروها تعلق می گیرد [بروزرسانی]

رسانه کلیک - در حالی که ویروس کرونا باعث ترس بسیاری از ایرانیان شده و احتمال کاهش سفر وجود دارد، 60 لیتر بنزین نوروزی به خودروها تعلق می گیرد.

60 لیتر بنزین نوروزی به خودروها تعلق می گیرد [بروزرسانی]

نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه در این زمینه اعلام کرد: «براساس مصوبه این کمیسیون 60 لیتر بنزین نوروزی به خودروها اختصاص می‌یابد.»

علی‌اصغر یوسف‌نژاد با اشاره به جلسه صبح امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه افزود: «براساس مصوبه کمیسیون مقرر شد برای تعطیلات نوروز ۶۰ لیتر بنزین به سهمیه کارت‌های سوخت اضافه شود.»

به گفته وی کارگروه کمیسیون تلفیق روز گذشته برای اعمال اصلاحاتی در بودجه سال ۱۳۹۹ تشکیل جلسه داده بود و کمیسیون تلفیق در جلسه امروز این اصلاحات را مورد بررسی و تصویب قرار خواهد داد.

در حالی 60 لیتر بنزین نوروزی برای خودروها درنظر گرفته شده که روزبه‌روز به تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور اضافه می شود ( علایم ویروس کرونا و تفاوت‌های آن با سارس و آنفولانزا را بشناسید ). علاوه بر مردم عادی، مسئولین نیز به این ویروس مبتلا شده اند ( تست کرونا حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت مثبت اعلام شد ). با وجود چنین وضعیتی، برخی به علت تعطیلی مدارس به شمال کشور سفر کرده اند و در جاده ها ترافیک شده است.

به نظر شما با توجه به بحران ناشی از ویروس کرونا در کشور، بنزین نوروزی مورد توجه مردم قرار می گیرد؟ آیا برنامه ای برای سفر نوروزی دارید؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

بروزرسانی

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره انتشار اخباری مبنی بر اختصاص 60 لیتر سهیمه اضافه به عنوان سهمیه سفر گفت: «تاکنون هیچ دستور رسمی در این باره به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ابلاغ نشده است.»

فاطمه کاهی افزود: «البته هر زمان که این ابلاغیه صادر شود، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی آن را اجرا خواهد کرد.»

ارسال نظر