نسل جدید فولکس واگن گلف GTI از راه رسید

رسانه کلیک - هفته آینده نمایشگاه خودروی ژنو 2020 شروع به کار می کند؛ با این حال شرکت ها هم اکنون از محصولات جدید خود رونمایی می کنند که یکی از آن ها، نسل جدید فولکس واگن گلف GTI است.

نسل جدید فولکس واگن گلف GTI از راه رسید

فولکس واگن گلف محبوبیت بسیار بالایی در بازار جهانی دارد. به تازگی سازنده آلمانی آن تصمیم به رونمایی از نسل هشتم مدل GTI آن گرفته است. این خودرو هفته آینده در نمایشگاه خودروی ژنو 2020 در معرض دید عموم گذاشته می شود.

این خودروی آلمانی به یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ بنزینی مجهز شده که قدرتی برابر با 245 اسب بخار در اختیار راننده قرار می دهد. قدرت تولیدی آن در مقایسه با مدل کنونی GTI افزایشی 17 اسب بخاری را تجربه کرده است. قدرت تولیدی موتور توسط یک جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا 7 سرعته خودکار دو کلاچه به چرخ های جلویی منتقل می شود.

نسل هشتم فولکس واگن GTI تنها در بخش موتور با بهبود همراه نبوده، بلکه سواری و همچنین فرمان پذیری آن نیز پیشرفت داشته است. فولکس واگن این خودرو را به سیستم Vehicle Dynamics Manager مجهز کرده که یک سیستم کنترل رانندگی پویا محسوب می شود. این سیستم قادر به مدیریت سیستم قفل الکترونیکی دیفرانسیل XDS و DCC سفارشی است.


  • فولکس واگن گلف GTI

  • فولکس واگن گلف GTI


طراحی این خودرو تغییرات زیادی نسبت به نسل گذشته خود داشته و هم اکنون اسپرت تر از همیشه است. این خودرو از چراغ های LED بهره می برد. در بخش پشتی با چراغ های LED و دیفیوزر به صورت استاندارد روبه‌رو هستیم. مهم ترین بخش طراحی این خودرو مربوط به ستون‌های C آن می شود که نسخه اصلی آن را یادآوری می کند.

در کابین نسل جدید فولکس واگن گلف GTI شاهد استفاده از یک نمایشگر 10.25 اینچی به عنوان کیلومترشمار و صفحه نمایش 10 اینچی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات هستیم. این خودرو به امکاناتی مانند سیستم نگهداری خودرو در میان خطوط و ترمز اضطراری با امکان شناسایی عابرپیاده مجهز شده است.

ارسال نظر