قیمت مرسدس - ای‌ام‌جی جی تی 4 درب کوپه اعلام شد

رسانه کلیک - قیمت مرسدس - ای‌ام‌جی جی تی 4 درب کوپه در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این خودرو با قیمت پایه 136,500 دلار به فروش می رسد.

قیمت مرسدس - ای‌ام‌جی جی تی 4 درب کوپه اعلام شد

در ماه جولای شاهد انتشار اطلاعاتی در رابطه با مرسدس - ای‌ام‌جی جی تی 4 درب کوپه در فضای مجازی بودیم و حال قیمت این خودروی جذاب اعلام شده است. نسخه استاندارد این خودرو با قیمت پایه 136,500 و نمونه S آن نیز با قیمت پایه 159,000 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد.

مدل استاندارد این خودرو به یک موتور 8 سیلندر با حجم 4.0 لیتر مجهز شده که از توربوشارژر دوقلو بهره می برد. این موتور قادر به تولید قدرتی برابر با 577 اسب بخار و گشتاوری برابر با 800 نیوتون متر است.

مرسدس - ای‌ام‌جی جی تی 4 درب کوپه از سیستم 4 چهار چرخ محرک +4Matic بهره می برد که قدرت تولیدی موتور به آن توسط یک گیربکس 9 سرعت خودکار منتقل می شود. سرعت این خودروی آلمانی در مدت زمان 3.3 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن برابر با 310 کیلومتر بر ساعت است.

برای تصاحب مدل S این خودروی قدرتمند باید حداقل مبلغی برابر با 159,000 دلار در حساب بانکی خود پول داشته باشید. این خودرو قدرتی برابر با 630 اسب بخار و گشتاوری برابر با 900 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می دهد.

این قدرت بالا باعث می شود سرعت این خودروی سنگین وزن در مدت زمان 3.1 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت نسخه S مرسدس - ای‌ام‌جی جی تی 4 درب کوپه برابر با 314 کیلومتر بر ساعت است.

مدل S این خودرو علاوه بر موتور قدرتمندتر، در مقایسه با نمونه عادی تجهیزات استاندارد بیشتری را در اختیار راننده قرار می دهد. این خودرو دارای خروجی اگزوز پرفورمنس بوده و مودهای دریفت و مسابقه برای آن در نظر گرفته شده است.

خودروهای GT 63 و GT 63 S شرکت مرسدس بنز از نیمه اول سال آینده میلادی در ایالات متحده آمریکا برای فروش عرضه می شوند.

ارسال نظر