AMG GT بلک سریز اواسط 2020 از راه می رسد

رسانه کلیک - اطلاعات جدیدی از AMG GT بلک سریز در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. این خودرو به یک موتور 8 سیلندر جدید مجهز می شود.

AMG GT بلک سریز اواسط 2020 از راه می رسد

نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2019 در حال برگزاری بوده و شرکت های زیادی در آن حضور دارند. در این نمایشگاه مدیر شرکت AMG مصاحبه ای با یکی از رسانه ها انجام داده و اطلاعاتی در رابطه با یکی از مورد انتظارترین خودروهای این برند منتشر کرده است. بر اساس اطلاعات جدید، AMG GT بلک سریز به یک موتور 8 سیلندر جدید با حجم 4.0 لیتر مجهز می شود.

این موتور جدید تا به امروز در خودروهای AMG مورد استفاده قرار نگرفته است. در حالی که این موتور دارای مشخصات مشابه با موتور 8 سیلندر M178 است، مدیر عامل AMG به این موضوع اشاره کرده که با یک موتور متفاوت روبه‌رو هستیم. این خودرو فاقد برند EQ Boost خواهد بود، بنابراین نباید منتظر استفاده از سیستم هیبریدی در آن باشیم. شرکت AMG قصد ندارد محصولات سری Black Series را هیبریدی کند.

AMG GT بلک سریز

شرکت AMG در گذشته اعلام کرده بود خودروی AMG GT بلک سریز را برای رقابت با پورشه 911 GT2 RS آماده می کند. با توجه به این موضوع، موتور 8 سیلندر جدید آن باید قدرتی در محدوده 700 اسب بخار تولید کند. این موتور برخلاف موتور مورد استفاده در بی ام و M4 GTS، از فناوری تزریق آب بهره نمی برد.

AMG GT Black Series علاوه بر موتور جدید، به سیستم تعلیق جدیدی نیز مجهز می شود. مرسدس بنز از توسعه خودروی پروژه وان تجربه های جدیدی کسب کرده و قصد دارد آن ها را در خودروی آینده خود از سری بلک سریز مورد استفاده قرار دهد. انتظار می رود این خودرو قادر به شکست لامبورگینی اونتادور SVJ در پیست نوربرگ رینگ باشد. در نهایت Moers به رونمایی از این محصول در اواسط سال آینده میلادی اشاره کرده است.

ارسال نظر