اپل مهندس ارشد بخش داخلی خودروهای تسلا را استخدام کرد

رسانه کلیک - شایعات گوناگونی پیرامون آغاز تولید خودروی خودران اپل منتشر شده و حال به تازگی این شرکت مهندس ارشد بخش داخلی خودروهای تسلا را استخدام کرده است.

اپل مهندس ارشد بخش داخلی خودروهای تسلا را استخدام کرد

به دلیل پوشش خبری کم و عدم صحبت کمپانی اپل در رابطه با خودروهای خودران این کمپانی، هنوز هیچ فردی حتی کارمندان آن نیز در رابطه این محصول اطلاعاتی ندارند. اخبار جدید حاکی از آن است که شرکت اپل از بهترین افراد برای تولید این خودروها استفاده خواهد کرد. این برند از استیو مک مانوس، معاون بخش مهندسی شرکت تسلا برای همکاری در روند تولید خودروها دعوت به عمل آورده است.

خودرو خودران اپل

مک مانوس پیش از این مسئولیت مهندسی فضای داخلی خودروهای تسلا را بر عهده داشته است؛ همچنین در رزومه وی سابقه همکاری با دیگر کمپانی های بزرگ همچون استون مارتین، جگوار و بنتلی و لندرور به چشم می خورد. مانوس در حال حاضر به عنوان سرپرست ارشد در شرکت اپل مشغول به کار است. این اخبار توسط رسانه بلومبرگ منتشر شده و مک مانوس نیز در پروفایل لینکدین خود آن ها را تایید کرده است.

پیش از این شایعات زیادی مبنی بر اینکه اپل به عنوان بخشی از پروژه ماشین الکتریکی خود با نام پروژه تیتان، در حال کار روی خودرو خودران اختصاصی خود نیز هست، منتشر شده بود. استخدام مک مانوس می تواند نشانه ای مبنی بر علاقه این شرکت برای تولید خودروی اختصاصی در آینده باشد. البته این غول دنیای فناوری در طراحی تمامی محصولات خود دقت زیادی به خرج می دهد و از حداکثر توانایی استفاده می کند، استخدام مک مانوس نیز می تواند تنها به همین دلیل باشد.

جا‌به‌جایی مهندسین میان شرکت های اپل و تسلا، به خصوص در سطح های مدیریتی باعث شده تحلیلگران شک کنند که برنامه ای برای انجام پروژه های مشترک میان این دو شرکت وجود دارد، چرا که پیش از این نیز در سال گذشته دو مدیر دیگر از شرکت تسلا به اپل رفتند.

ارسال نظر