خودروی تولید محدود استون مارتین DBS 59 از راه رسید

رسانه کلیک - شرکت استون مارتین از یک خودروی ویژه و تولید محدود رونمایی کرد. استون مارتین DBS 59 به یاد خودروی DBR1 توسعه یافته است.

خودروی تولید محدود استون مارتین DBS 59 از راه رسید

تعداد خودروهای موجود در سری DBS سوپرلگرا کمپانی استون مارتین در حال افزایش است. این شرکت به تازگی خودروی استون مارتین DBS 59 را در معرض دید عموم قرار داده است. این محصول به عنوان یادبود خودروی مسابقه ای DBR1 که در سال 1959 موفق به کسب جایزه مسابقات 24 ساعته لمانز شد، توسعه پیدا کرده است.

استون مارتین DBS 59

خودروی استون مارتین DBS 59 از سوی بخش Q این کمپانی انگلیسی خلق شده است. این خودرو از رنگ جذابی بهره می برد. در طراحی ظاهری این خودرو از رنگ برنزی استفاده شده که جلوه زیبایی را به آن بخشیده است. استون مارتین برای جلوپنجره، رینگ ها و اسپویلر این خودرو از رنگ برنزی بهره برده است.

استون مارتین DBS 59

در داخل کابین این خودرو شاهد استفاده از دو رنگ مشکی و قهوه ای هستیم که برای صندلی های آن از پارچه مشابه با خودروی مسابقه ای DBR1 استفاده شده است. چرم مورد استفاده از کابین این خودرو کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد.

استون مارتین DBS 59

استون مارتین برای خریداران این خودروی ویژه دو چمدان در نظر گرفته است. این چمدان ها دارای رنگ مشابه با کابین استون مارتین DBS 59 هستند. در کابین این خودرو از یک مانیتور لمسی استفاده شده که راننده می تواند برای سیستم ناوبری و سرگرمی از آن استفاده کند.

موتور مورد استفاده در این خودرو تفاوتی با استون مارتین DBS سوپرلگرا ندارد. در جدیدترین خودروی این کمپانی انگلیسی شاهد استفاده از موتور 12 سیلندر با حجم 5.2 لیتر هستیم.

استون مارتین DBS 59

موتور 12 سیلندر این خودرو قدرتی برابر با 715 اسب بخار و گشتاوری برابر با 900 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می دهد. این قدرت توسط یک گیربکس 8 سرعته خودکار به چرخ ها منتقل می شود. شتاب این خودرو برابر با 3.4 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن به 339 کیلومتر بر ساعت می رسد.

ارسال نظر