استون مارتین DBX در تصاویری جدید به نمایش گذاشته شد

رسانه کلیک - استون مارتین DBX اولین خودروی شاسی بلند این شرکت انگلیسی محسوب می شود. استون مارتین به تازگی تصاویری از این خودرو را در اختیار رسانه ها قرار داده است.

استون مارتین DBX در تصاویری جدید به نمایش گذاشته شد

شرکت استون مارتین در سه ماهه چهارم سال آینده میلادی اولین خودروی شاسی بلند خود را به صورت رسمی در معرض دید عموم قرار می دهد. در حال حاضر استون مارتین DBX مراحل توسعه خود را طی می کند. استون مارتین نمونه اولیه این خودرو را مورد آزمایش قرار داده است.

به تازگی تصاویر نمونه اولیه استون مارتین DBX توسط سازنده آن در فضای مجازی منتشر شده است. دستگاه موجود در این تصاویر به خوبی پوشانده شده است. این خودرو از طراحی تقریبا متفاوتی در مقایسه با نمونه مفهومی خود بهره می برد. این خودروی مفهومی در نمایشگاه ژنو 2015 در معرض دید عموم قرار گرفته بود.

دستگاه موجود در این تصاویر فاقد دستگیره‌های درب عقب است. در همین راستا، انتظار می رود استون مارتین تغییراتی را در طراحی نمونه نهایی این خودرو اعمال کند. در حال حاضر اطلاعات کمی از این خودرو در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

انتظار می رود این خودرو دارای پلتفرم یکسان با استون مارتین لاگوندا سدان باشد. این خودرو و نسخه SUV آن به همراه استون مارتین DBX در سال 2021 در کشور ولز به تولید می رسند. این کارخانه در آینده تبدیل به خانه خودروهای برقی این برند انگلیسی می شود.

این خودروی شاسی بلند در دو نسخه با دو موتور معرفی می شود. یکی از این نمونه ها از موتور 12 سیلندر این شرکت بهره می برد و نسخه دیگر دارای موتور 8 سیلندر شرکت AMG خواهد بود. سیستم های برقی و تکنولوژی هیبریدی مورد استفاده در این خودرو توسط شرکت مرسدس بنز توسعه پیدا می کند.

استون مارتین در زمان عرضه این محصول باید با رقیبان سرسختی مبارزه کند. شرکت های بنتلی و لامبورگینی خودروی SUV خود را روانه بازار کرده اند و در آینده با خودروی شاسی بلند فراری نیز ملاقات خواهیم کرد.

ارسال نظر