منتظر معرفی خودروی شاسی بلند استون مارتین در سال آینده میلادی باشید!

رسانه کلیک - خودروی شاسی بلند استون مارتین اواخر سال آینده میلادی از راه می رسد. تاریخ معرفی این دستگاه به صورت رسمی اعلام شده است.

منتظر معرفی خودروی شاسی بلند استون مارتین در سال آینده میلادی باشید!

استون مارتین در گذشته اعلام کرده بود به دنبال توسعه یک خودروی SUV است. با توجه به محبوبیت بالای خودروهای شاسی بلند، توسعه این محصولات از سوی شرکت های مختلف طبیعی به نظر می رسد. در گذشته شاهد معرفی خودروی شاسی بلند لامبورگینی با نام اوروس بودیم.

بر اساس نام تجاری ثبت شده توسط این شرکت، اولین خودروی شاسی بلند استون مارتین با نام Varekai معرفی می شود. در حال حاضر اطلاعات کمی در رابطه با این محصول در اختیار رسانه ها قرار گرفته است؛ با این حال این شرکت انگلیسی خبر از معرفی این خودرو در سه ماهه چهارم 2019 داده است.

خودروی شاسی بلند استون مارتین

خودروی شاسی بلند استون مارتین اولین محصول این کمپانی محسوب می شود که در کارخانه جدید آن در ولز به تولید می رسد. انتظار می رود این محصول دارای موتور مورد استفاده در خودروی استون مارتین DB11 باشد. در همین راستا قدرت خودروی استون مارتین Varekai را یک موتور 8 سیلندر با حجم 4 لیتر تامین می کند.

موتور مورد استفاده در خودروی شاسی بلند استون مارتین به همراه توربوشارژر دوقلو قادر به تولید 700 اسب بخار قدرت است، البته این قدرت به کمک یک موتور برقی تولید می شود. استون مارتین قصد دارد خودروهای برقی خود را در کارخانه ولز تولید کند، در همین راستا اولین خودروی SUV آن در کارخانه مورد نظر ساخته می شود.

خودروی شاسی بلند استون مارتین

استون مارتین قصد دارد در آینده خودروهای Rapide E و Lagonda را در کارخانه ولز تولید کند. در گذشته این کمپانی تصاویری از این کارخانه 200 میلیون دلاری را منتشر کرده بود. در حال حاضر این کارخانه دارای 100 کارگر است؛ با این حال در اوایل سال 2020 و با شروع تولید استون مارتین Varekai، تعداد کارگرها به 700 نفر افزایش پیدا می کند.

ارسال نظر