تصاویر جدیدی از استون مارتین ونکوئیش زاگاتو Shooting Brake منتشر شد

رسانه کلیک - تصاویر جدید استون مارتین ونکوئیش زاگاتو Shooting Brake در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این تصاویر محصول آینده استون مارتین را در رنگ سفید نمایش می دهد.

تصاویر جدیدی از استون مارتین ونکوئیش زاگاتو Shooting Brake منتشر شد

در ماه اکتبر سال جاری میلادی شرکت استون مارتین اعلام کرد خودروی زاگاتو شوتینگ بریک به خانواده محصولات سری ونکوئیش زاگاتو می پیوندد. به تازگی تصاویر جدیدی از این خودرو در اینترنت منتشر شده که می تواند به معنای عرضه آن در آینده نزدیک باشد.

استون مارتین تنها یک تصویر از کابین این خودروی جذاب در اختیار رسانه ها قرار داده است. بر اساس این تصویر، فضای داخلی استون مارتین ونکوئیش زاگاتو Shooting Brake به چرم قهوه ای مجهز می شود.

این خودرو که به صورت استیشن طراحی شده، فضای بار زیادی را در اختیار خریدار خود قرار می دهد. در کابین این خودرو علاوه بر چرم قهوه ای رنگ، شاهد حضور قطعات فیبر کربنی نیز هستیم که ظاهر زیبایی را برای این محصول لوکس به همراه داشته است.

در گذشته شاهد انتشار تصاویر زیادی از طراحی ظاهری این خودرو در فضای مجازی بودیم؛ با این حال این تصاویر محصول شرکت استون مارتین را در رنگ قرمز به نمایش می گذاشت. خودروی موجود در تصاویر جدید دارای بدنه سفید رنگ و سقف مشکی رنگ است.

این شرکت انگلیسی در گذشته اعلام کرده بود همانند خودروهای ونکوئیش زاگاتو و ونکوئیش زاگاتو ولانته، تنها 99 نمونه از خودروی استون مارتین ونکوئیش زاگاتو Shooting Brake را تولید می کند. مدل Speedster این خودرو تنها در 28 نمونه به تولید می رسد.

قدرت این خودروی استیشن را یک موتور 12 سیلندر با حجم 5.9 لیتر تامین می کند. این موتور تنفس طبیعی قادر به تولید 592 اسب بخار قدرت است. در حال حاضر استون مارتین در رابطه با تاریخ عرضه این محصول و همچنین قیمت نهایی آن اطلاعاتی را در اختیار رسانه ها قرار نداده است. در ادامه تصاویر جدید استون مارتین ونکوئیش زاگاتو Shooting Brake را مشاهده می کنید:

[lightgallery images="201454,201452,201453"]

ارسال نظر