استون مارتین ونتیج AMR با گیربکس دستی معرفی شد

رسانه کلیک - استون مارتین ونتیج AMR مجهز به گیربکس دستی از راه رسید. این خودرو به یک موتور 8 سیلندر با حجم 4.0 لیتر مجهز شده است.

استون مارتین ونتیج AMR با گیربکس دستی معرفی شد

نمونه کنونی استون مارتین ونتیج یک خودروی بی نظیر است. این خودرو به یک موتور 8 سیلندر شرکت AMG با حجم 4.0 لیتر مجهز شده است. این موتور همراه با توربوشارژر دوقلو قدرتی برابر با 503 اسب بخار تولید می کند. قدرت تولیدی موتور توسط یک گیربکس 8 سرعته خودکار به چرخ ها منتقل می شود.

استفاده از گیربکس خودکار برای بسیاری از علاقه مندان به صنعت خودرو، ناامیدکننده بود. استون مارتین به تازگی درمان این مشکل را پیدا کرده و خودروی استون مارتین ونتیج AMR را با جعبه دنده دستی در معرض دید عموم قرار داده است. این خودرو از یک جعبه دنده 7 سرعته دستی بهره می برد. گیربکس مورد استفاده در این خودرو امکانات زیادی را در اختیار راننده قرار می دهد.

این خودرو همچنان به موتور 8 سیلندر شرکت ای ام جی مجهز شده و قدرت تولیدی آن ثابت باقی مانده است. در این میان، گشتاور موتور این خودرو با کمی افزایش به 625 نیوتون متر رسیده است. این گشتاور در دور موتور 2000 تا 5000 دور در دقیقه در اختیار راننده قرار می گیرد.

استون مارتین ونتیج AMR در مقایسه با نسخه استاندارد، کاهش وزن را تجربه کرده است. حذف گیربکس خودکار و استفاده از ترمز سرامیک کربنی باعث شده وزن این خودرو کاهشی 95 کیلوگرمی داشته باشد. این خودرو به سیستم دمپر جدیدی مجهز شده که دارای حالت های رانندگی اسپرت، اسپرت پلاس و مسابقه است.

سرعت این خودرو در مدت زمان 3.9 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد که بیشتر از نسخه استاندارد است. با توجه به کاهش وزن، این موضوع عجیب است. حداکثر سرعت این خودرو برابر با 313 کیلومتر بر ساعت است که تفاوتی با نسخه استاندارد آن ندارد.

ارسال نظر