معرفی بهترین وبسایت های خرید و فروش ماشین

رسانه کلیک - خرید خودرو و همچنین فروش آن برای هر فردی می تواند یک تصمیم مهم و در عین حال دشوار باشد. در این مطلب شما را با چند وبسایت برای خرید و فروش ماشین آشنا می کنیم.

معرفی بهترین وبسایت های خرید و فروش ماشین

وبسایت های زیادی با هدف آسان تر کردن خرید و فروش خودرو ایجاد شده اند که همه با پذیرش آگهی و ارایه یکسری امکانات خاص فعالیت می کنند. این سرویس ها معمولا به صورت رایگان و یا با پرداخت مبلغی اندک، به شما این امکان را می دهند تا برای فروش در آن ها آگهی ایجاد کنید و یا از میان آگهی های منتشر شده، برای خرید خودرو اقدام کنید (بیشتر بخوانید: برای آگاهی از قیمت خودروهای خارجی کلیک کنید ). در ادامه شما را با پنج وبسایت برتر خرید و فروش ماشین آشنا می کنیم (بیشتر بخوانید: برای آگاهی از قیمت خودروهای داخلی کلیک کنید ).

باما

باما یکی از مشهورترین وبسایت های ایرانی است که افراد می توانند از آن برای خرید خودرو و همچنین فروش آن استفاده کنند. این سرویس به صورت انحصاری فقط در زمینه خودرو فعالیت کرده و قابلیت های متنوعی را در این حوزه به افراد ارایه می کند. در باما امکان جستجوی خودروهای صفر و کار کرده بر اساس شاسی، برند و قیمت وجود داشته و به همین ترتیب کاربران به آسانی قادر به یافتن مدل مورد نظر خواهند بود. علاوه بر این ها در باما بخشی برای بررسی و مقایسه مشخصات خودروها و همچنین اطلاع رسانی قیمت روز ایجاد شده است ( آخرین قیمت خودروهای داخلی ).

خرید خودرو

دیوار

دیوار یکی از سرویس های مشهور ایرانی برای انتشار آگهی به صورت آنلاین است. فعالیت دیوار به یک زمینه خاص محدود نشده و امکان انتشار آگهی در گروه های مختلف در آن وجود دارد. یکی از بخش های جذاب دیوار مربوط به خرید ماشین و انتشار آگهی برای فروش است که روزانه تعداد زیادی از آن استفاده می کنند. در دیوار هم سیستم جستجوی قدرتمندی موجود بوده و افراد می توانند با انتخاب فاکتورهای مختلف، خودروی مورد نیازشان را راحت تر پیدا کنند. دیوار علاوه بر وبسایت، به صورت اپلیکیشن برای اندروید و iOS هم در دسترس است.

خرید خودرو

همراه مکانیک

یکی دیگر از وبسایت های خرید و فروش که فقط در حوزه خودرو فعالیت می کند، همراه مکانیک است. در این سرویس امکاناتی چون خرید خودروی دست دوم و کارشناسی شده، خرید لیزینگی خودرو، تحویل خودرو در محل کار یا منزل، ارایه خدمات حقوقی و عقد قولنامه و همچنین گارانتی فنی و بدنه خودرو کارکرده ارایه می شود. علاوه بر این ها در همراه مکانیک بخشی هم برای مشاوره تخصصی موجود بوده که افراد می توانند برای خرید و فروش خودرو از آن بهره ببرند.

خرید خودرو

شیپور

شیپور هم مانند دیوار به کاربران امکان انتشار آگهی در گروه های مختلف از جمله خودرو را می دهد. در این سرویس که به دو صورت اپلیکیشن و وبسایت در دسترس بوده، می توانید از قسمت وسایل نقلیه، برای مشاهده آگهی های مربوطه اقدام کنید. سیستم جستجوی شیپور به اندازه باما و همراه مکانیک حرفه ای بوده و کار با آن آسان است.

خرید خودرو

رکاب

در رکاب تنها آگهی های مربوط به خودرو و سایر وسایل نقلیه یافت می شود. از منوی جستجوی این وبسایت می توان نوع وسیله نقلیه و سایر اطلاعات مانند برند، استان، صفر یا کارکرده بودن، کیلومتر و موارد از این قبیل را وارد کرد تا آگهی های متناسب نمایش داده شود. علاوه بر این ها، رکاب مشخصات فنی خودروهای مختلف را هم آماده کرده که در آگهی مربوط به هرکدام می توان به آن دسترسی داشت.

خرید خودرو

ارسال نظر