بی ام و M2 CS مدل 2020 در چندین تصویر جاسوسی به نمایش گذاشته شد

رسانه کلیک - تصاویر جاسوسی بی ام و M2 CS مدل 2020 به اینترنت راه پیدا کرد. این خودروی قدرتمند در ماه های آینده معرفی خواهد شد.

بی ام و M2 CS مدل 2020 در چندین تصویر جاسوسی به نمایش گذاشته شد

تصاویر مخفیانه جدید بی ام و M2 CS در اختیار رسانه ها قرار گرفت که کابین این خودروی کوپه را نیز به نمایش می گذارد. در این تصاویر شاهد فرمان چرمی هستیم که انتظار می رود به صورت سفارشی در اختیار خریداران قرار بگیرد.

این خودرو مانند نمونه های آزمایشی قبلی، دارای پوشش محافظ مشکی رنگ است ( انتشار تصاویر مخفیانه بی ام و M2 CS ). بی ام و ارتفاع سپر این خودرو را کاهش داده و برای آن طراحی تهاجمی در نظر گرفته است. کاپوت این خودرو دارای خطوط زیادی بوده که آیرودینامیک آن را افزایش می دهد.

انتظار می رود این خودرو دارای پنل های جعلی باشد تا نتوانیم به طراحی نهایی آن پی ببریم. بی ام و M2 CS بر اساس نسخه استاندارد این خودرو توسعه یافته؛ با این حال بهبودهایی را در بخش ظاهری و همچنین مکانیکی خود تجربه کرده است.

بر اساس گزارش های منتشر شده، این خودروی آلمانی به یک موتور 6 سیلندر 3.0 لیتری مجهز می شود. در حال حاضر اطلاعات دقیقی در رابطه با قدرت تولیدی این موتور منتشر نشده؛ با این حال شایعات خبر از قدرت 444 اسب بخاری آن می دهند. تعدادی از گزارش ها به قدرت 450 اسب بخاری این موتور اشاره دارند.

قدرت تولیدی موتور به چرخ های عقب منتقل می شود. خریداران می توانند این محصول کوپه را با گیربکس 7 سرعته خودکار دو کلاچه و یا 6 سرعته دستی سفارش دهند.

این نسخه جدید بی ام و M2 در سپتامبر سال جاری میلادی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت به نمایش گذاشته می شود. بر اساس پیش بینی ها، تولید این خودرو از مارس 2020 آغاز خواهد شد. بی ام و M2 در بازارهای جهانی طرفداران زیادی دارد.

ارسال نظر