تصاویر مخفیانه بی ام و M3 مدل 2020 منتشر شد

رسانه کلیک - تصاویر مخفیانه بی ام و M3 مدل 2020 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. در این تصاویر شاهد نمایش بخش زیرین خودرو هستیم.

تصاویر مخفیانه بی ام و M3 مدل 2020 منتشر شد

سال گذشته میلادی شرکت بی ام و از نسل جدید خودروهای سری 3 رونمایی کرد؛ با این حال هنوز نسخه M آن در معرض دید عموم قرار نگرفته است.

به تازگی تصاویر جاسوسی بی ام و M3 مدل 2020 در اختیار رسانه ها قرار گرفته که آن را روی کامیون نشان می دهد. در این تصاویر، بخش زیرین خودرو نیز به نمایش گذاشته شده است.

اگرچه با نمونه اولیه این خودرو روبه‌رو هستیم، ولی می توانیم سپر عقب آن را به خوبی مشاهده کنیم. در حالی که سپر جلویی این خودرو نیز قابل مشاهده است، بی ام و برای مخفی نگه داشتن طراحی این بخش، از پنل های جعلی استفاده کرده است.

به نظر می رسد این خودرو در مقایسه با نمونه استاندارد، دارای جلوپنجره بزرگ تری باشد. بر اساس شایعات، بی ام و قصد دارد جلوپنجره خودروی M3 و همچنین M4 را افزایش دهد. در گذشته شاهد این موضوع در مدل فیس لیفت بی ام و سری 7 بودیم ( مدل 2020 بی ام و سری 7 مجهز به موتور 8 سیلندر جدید معرفی شد ).

با توجه به این موضوع که خودروهای سری 3 و سری 4 در مقایسه با سری 7 و همچنین ایکس 7 ابعاد کوچکتری دارند، استفاده از جلوپنجره بسیار بزرگ می تواند طراحی آن ها را دچار مشکل کند.

بر اساس گزارش ها، بی ام و M3 مدل 2020 به یک موتور 6 سیلندر خطی مجهز می شود که همراه با توربوشارژر دوقلو قادر به تولید 480 اسب بخار قدرت است. این محصول در نمونه های مختلف روانه بازار می شود که یکی از آن ها، Pure از جعبه دنده دستی بهره می برد.

نسل جدید بی ام و ام 3 در سپتامبر سال جاری میلادی و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت در معرض دید عموم قرار می گیرد ( انتشار اولین اطلاعات رسمی از نسل آینده بی ام و M3 ).

ارسال نظر