بی‌ام‌و M8 گرن کوپه با موتور 617 اسب بخاری معرفی شد

رسانه کلیک - بی‌ام‌و M8 گرن کوپه از راه رسید. این خودروی آلمانی 4 درب قدرتمند به یک موتور 8 سیلندر 4.4 لیتری مجهز شده است.

بی‌ام‌و M8 گرن کوپه با موتور 617 اسب بخاری معرفی شد

بی‌ام‌و از جدیدترین خودروی خود رونمایی کرد. بی‌ام‌و M8 گرن کوپه اوایل سال آینده میلادی وارد بازار ایالات متحده آمریکا می‌شود تا به جمع ام 8 کوپه و M8 کانورتیبل اضافه شود. این خودروی اسپرت که دارای 4 درب است، از یک موتور 8 سیلندر 4.4 لیتری با توربوشارژر دوقلو بهره می برد. این موتور قدرتی برابر با 600 اسب بخار و گشتاوری برابر با 750 نیوتن متر در اختیار راننده قرار می دهد.

قدرت تولیدی موتور توسط یک گیربکس 8 سرعته خودکار M استپ ترونیک به چهار چرخ این خودرو منتقل می شود. سرعت آن در مدت زمان 3.1 از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. در صورتی که بی‌ام‌و M8 گرن کوپه را با پکیج M Driver سفارش دهید، حداکثر سرعت آن به 305 کیلومتر بر ساعت می رسد. در صورتی که 600 اسب بخار قدرت مناسب شما نیست، می توانید مدل Competition آن را سفارش دهید.

بی‌ ام‌ و M8 گرن کوپه

بی‌ام‌و M8 کامپتیشن گرن کوپه به ترتیب قدرت و گشتاوری برابر با 617 اسب بخار و 750 نیوتن متر در اختیار راننده قرار می دهد. قدرت بالاتر به معنای شتاب بهتر است، بنابراین سرعت این مدل در مدت زمان 3.0 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. حداکثر سرعت این خودرو تفاوتی با نسخه استاندارد آن ندارد.

بی‌ ام‌ و M8 گرن کوپه

این خودروی آلمانی به جلو پنجره مشکی رنگ مجهز شده که ظاهر خشنی برای آن به همراه دارد. بی ام و برای این محصول خود دیفرانسیل Active M و سیستم تعلیق تطبیقی M را در نظر گرفته است. خریدار می تواند برای این خودروی آلمانی ترمزهای سرامیک کربنی را سفارش دهد.

بی‌ام‌و M8 گرن کوپه در نسخه استاندارد دارای قیمت پایه 130 هزار دلار است. مدل کامپتیشن آن با قیمت پایه 143 هزار دلار به فروش می رسد. به تمام این هزینه ها باید مبلغ 995 دلار برای حمل به مقصد را نیز اضافه کرد.

ارسال نظر